این روزها لیزر پوست تیره در کرج به یکی از دغدغه های افرادی تبدیل شده است که رنگ پوست آن تیره یا برنزه است. به طور کلی لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدارترین روش ها برای رفع موهای زائد است، چرا که یک روش موثر و ماندگار محسوب میشود و امروزه بسیاری از خانم ها و آقایان از تکنیک لیزر به جای روش های قدیمی استفاده میکنند. به جرات میتوان گفت لیزر موهای زائد تا 80 درصد تاثیر گذار است. اگر شما دارای پوست تیره یا برنزه هستید و جهت لیزر پوست تیره در کرج به دنبال یک مرکز لیزر خوب در کرج هستید، تا انتهای این مقاله با کلینیک آنسه همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج

لیزر پوست تیره در کرج با اثر بخشی بالا

لیزر موهای زائد برای طیف های پوستی از پوست روشن تا تیره تفاوت دارد. اگر رنگ پوست شما تیره است امکان استفاده از لیزر مخصوص موهای روشن برای شما وجود ندارد و باید از دستگاه لیزر ویژه پوست های تیره استفاده کنید. ما در این مطلب به شما یک مرکز لیزر خوب در کرج را معرفی میکنیم که یکی از بهترین کلینیک موهای زائد در کرج به شمار میرود و برای هر نوع رنگ پوست دستگاه مخصوص را دارد. کلینیک زیبایی آنسه با بهره مندی از بروز ترین دستگاه های لیزر با طیف های مختلف این امکان را فراهم کرده است که افراد چه با پوست روشن و چه تیره بتوانند لیزر موهای زائد را با اثر بخشی فوق العاده انجام دهند.

لیزر پوست تیره در کرج/ مرکز لیزر خوب در کرج

معرفی دستگاه لیزر موهای زائد برای انواع رنگ پوست

دستگاه های لیزر قدیمی برای افرادی مناسب بودند که دارای پوست روشن و موهای زائد تیره بودندو بیشترین اثر بخشی لیزر برای این افراد بود. اما اکنون افراد دارای پوست تیره نیز میتوانند به راحتی موهای زائد خود را با استفاده از دستگاه لیزر مخصوص از بین ببرند؛ بدون آنکه اثر بخشی لیزر کاهش یابد یا با مشکلاتی مانند سوختگی مواجه شوند.

امروزه برای انواع رنگ پوست دستگاه های مختلف ساخته شده است که هر یک نوری با طول موج خاص دارند. لازم است بدانید اگر فردی دارای پوست روشن است استفاده از دستگاه لیزر الکسانداریت با اثر بخشی بالا میتواند برای او بسیار ایده ال باشد. اما اگر فرد رنگ پوست گندمی یا تیره داشته باشد؛ لیزر دایود برای او انتخاب مناسب تری است.

بیشتر بخوانید : قیمت تزریق ژل لب در کرج

معرفی دستگاه لیزر موهای زائد دایود

دستگاه دایود یکی از دستگاه های ایده آل و مناسب برای لیزر موهای زائد است و برای افرادی با پوست های متوسط و گندمی یک انتخاب کاملا مناسب است. دستگاه لیزر دایود از فناوری نیمه رسانا جهت حذف موهای زائد بهره میگیرد. لیزر دایود با طول موج 800 تا 810 نانومتر در قیاس با دستگاه هایی مانند الکساندرایت به طور عمیق تری در پوست نفوذ میکند. لیزر دایود در میان آقایان از محبوبیت خاصی برخوردار است و برای پوست های سبزه و گندمی اثر بخشی ایده ال و مناسبی دارد.

مراقبت های پوست بعد از انجام لیزر پوست تیره در کرج

همانگونه که میدانید جنس پوست افراد با یکدیگر تفاوت دارد و با توجه به نوع و جنس پوست مراقبت های پس از لیزر نیز متفاوت است. پس از لیزر موهای زائد بهتر است به طور مداوم و مرتب از کرم های ضد آفتاب به خصوص در تابستان استفاده کنید. ممکن است پس از انجام لیزر از پوست شما برخی ترشحات زرد رنگ خارج شود اما به مروز زمان پوست شما پوسته پوسته شده و بهبود میابد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج

دستگاه اندیاگ | دستگاه لیزر مناسب پوست تیره

اگر شما دارای پوستی با رنگ تیره هستید؛ و جهت رفع موهای زائد قصد دراید از تکنولوژی لیزر استفاده کنید دستگاه اندیاگ میتواند بهترین انتخاب شما باشد. این دستگاه جدید و پیشرفته نسبت به دستگاه های مناسب پوست روشن طول موج بیشتری دارد و قادر است از لایه های تیره پوست بدون ایجاد هر گونه آسیب عبور کند و فولیکول های مو را به طور کامل از بین ببرد. دستگاه اندیاگ با اثر بخشی بالای خود قادر است به طور کامل موهای زائ روی پوست های تیره را برطرف کند.

بیشتر بخوانید : کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

لیزر موهای زائد چه خطراتی به همراه دارد؟

لیزر موهای زائد یک روش ایمن و موثر جهت حذف موهای زائد به طور دائم و با ماندگاری بالا است. گاهی ممکن استفاده استفاده از لیزر باعث بروز مشکلاتی برای فرد شود که این موضوع میتواند به دلیل اشتباه فرد در انتخاب کلینیک و اناجم لیزر با روش های نادرست باشد. برخی از خطرات مهم لیزر عبارتند از :

  • سوختگی، التهاب و قرمزی
  • ایجاد ضعف در بینایی
  • تشدید شدن بیماری های پوستی
  • بروز جوش های قرمز
  • تحریک بمیاری قلبی
  • عفونت پوستی

انتخاب یک مرکز لیزر خوب در کرج میتواند تا حد زیادی از بروز مشکلات گفته شده جلوگیری کند. توصیه ما به شما عزیزان این است که در انتخاب کلینیک دقت کافی به خرج دهید. کلینیک آنسه یک مرکز لیزر خوب در کرج برای لیزر پوست تیره در کرج است، چرا که این مرکز درمانی زیبایی تمام استانداردهای بهداشتی را رعایت میکند و با داشتن کادر مجرب مانع از بروز مشکلات جدی برای شما میشود.

لیزر پوست تیره در کرج/ مرکز لیزر خوب در کرج

ببیشتر بخوانید : کلینیک رفع تاتو در کرج

معرفی مرکز لیزر خوب در کرج

آیا جهت لیزر پوست تیره در کرج به دنبال یک مرکز لیزر خوب در کرج هستید؟ شما مخاطب عزیز اگر از ساکنین استان البرز و شهر کرج هستید میتوانید به کلینیک تخصصی زیبایی آنسه در عظیمیه کرج مراجعه نمایید و از خدمات درمانی زیبایی این موسسه استفاده کرده و شاهد نتایج عالی از درمان خود باشید. کلینیک آنسه به عناوین بهترین مرکز لیزر در کرج شناخته شده است و با برخورداری از تیم پزشکی متخصص و دستگاه های پیشرفته مفتخر است در زمینه لیزر موهای زائد بهترین نتایج را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید : فیلم تزریق ژل لب

دریافت مشاوره رایگان از کلینیک زیبایی آنسه

مشاوران کلینیک زیبایی آنسه با برخورداری از دانش بالا در زمینه امور و اعمال زیبایی قادر هستند با ارائه بهترین مشاوره ها شما را در انتخاب بهترین دستگاه و روش برای رفع موهای زائد همراهی کنند تا شما بتوانید با خیال آسوده اقدام نمایید و از نتیجه کار نهایت رضایت را داشته باشید.

بیشتر بخوانید : چگونه تاتو را پاک کنیم؟

پانوشت : لیزر پوست تیره در کرج، مرکز لیزر خوب در کرج، بهترین کلینیک لیزر کرج