مزوتراپی مو در کرج یکی از روش های رفع ریزش مو است. ریزش مو یکی از مشکلات رایج در میان خانم ها و آقایان است که عمدتا به دلیل مسائل ژنتیکی رخ میدهد و یا به دلیل وجود برخی اختلالات یا بیماری ها بروز میکند. مزوتراپی مو یکی از موثرترین روش های درمان این مشکل است، چرا که از تاثیرات این روش در درمان مشکلات مو آمار بالایی به دست آمده است. به طور کلی داشتن موی پرپشت و زیبا یکی از خواسته های تمامی خانم ها و آقایانی است که به زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند. در این مطلب به بررسی مزایای مزوتراپی مو در کرج میپردازیم و بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج را به شما مخاطبان عزیز معرفی میکنیم.

بیشتر بخوانید : نمونه کار تزریق ژل لب در کرج

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو یک روش پزشکی جهت کاهش ریزش مو و درمان آن است. داروی مزوتراپی با برخورداری از انواع ویتامین ها و مواد مغذی با استفاده از آمپول در ناحیه مورد نظر در پوست سر تزریق میشود. این عمل در طی چند جلسه که بنابر تشخیص پزشک تعیین میشود ؛صورت میگیرد.

آیا به دنبال خدماتی مثل مزوتراپی مو در کرج هستید؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا هر آنچه را که باید درباره مزوتراپی مو باید بدانید را دریافت کنید.

یکی از شایع ترین و رایج ترین مشکلات پوست و مو در سراسر جهان، ریزش مو است. از مزوتراپی جهت افزایش سرعت رشد مو، مشکلات ساقه موها و ریزش موی سکه ای استفاده میشود. در روش مزوتراپی مواد مغذی به ریشه موی شما تزرق شده و با افزایش گردش خون از ریزش موها جلوگیری میشود.

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق ژل لب در کرج چقدر است؟

مزوتراپی مو در کرج

مزایای مزوتراپی مو چیست؟

  • تقویت کردن فولیکول های مو
  • تنظیم ترشح چربی‌های طبیعی در پوست سر
  • هزینه کم تر در مقایسه با سایر روش های درمانی
  • تعداد جلسات درمانی کم با میزان موفقیت بالا
  • دریافت بهترین نتیجه در سریع ترین زمان ممکن
  • براق تر شدن و ضخیم تر شدن موها
  • تاثیر بالا روی گردش خون بافت ها و تقویت فولیکول های مو

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز برداشت خال در کرج کجاست؟

هزینه مزوتراپی مو در کرج

هزینه مزوتراپی مو در کرج در مقایسه با سایر روش های درمانی مو مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. قیمت مزوتراپی مو به عواملی مانند دستمزد پزشک، میزان مواد تزریقی و تعداد جلسات بستگی دارد. پیشنهاد ما به شما مخاطب عزیز این است که جهت دریافت بهترین خدمات و نتیجه مطلوب از مراکز درمانی بزرگ و معتبر کمک بگیرید. کلینیک آنسه با بهره مندی از پزشکان متخصص پوست و مو با تجربه و مهارت بالا قادر است در زمینه درمان ریزش مو بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه مزوتراپی مو در کرج، با شماره های تماس موجود در سایت کلینیک آنسه تماس بگیرید.

مزوتراپی مو چه عوارضی به همراه دارد؟

اگر مزوتراپی مو توسط یک پزشک با تجربه و متخصص انجام شود، عارضه خاصی برای شما به همراه ندارد. در اینجا قصد داریم به معرفی برخی عوارض جانبی مزوتراپی بپردازیم :

  • احساس درد، حساسیت و خارش در ناحیه تزریق
  • کبودی ، قرمزی، ورم و حالت تهوع
  • عفونت

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج کجاست؟

 مزوتراپی مو در چند جلسه انجام میشود؟

تعداد جلسات برای مزوتراپی مو، به نوع مزوتراپی و دوره درمان بستگی دارد و معمولاً بین 8 تا 15 جلسه است که بستگی به نوع ریزش مو و شدت آن دارد. فاصله های بین جلسات درمانی نیز میتواند متفاوت باشد. در اکثر اوقات 4 جلسه اول در 4 هفته متوالی انجام میشود و دیگر جلسات با فاصله های دو هفته یکبار و در نهایت ماهی یکبار صورت میگیرد. معمولا از جلسه پنجم یا ششم تاثیرات مزوتراپی را مشاهده خواهید کرد.

آیا مزوتراپی مو همراه با درد همراه است؟

مزوتراپی مو معمولا بدون درد است؛ اما به دلیل آنکه سوزن تا عمق کمی از پوست سر وارد میشود احتمال احساس درد و فشار به خاطر ورود سوزن ها وجود دارد. مزوتراپی اگر به درستی انجام شود؛ دردی برای بیمار به همراه نخواهد داشت. همچنین میتوانید پیش از انجام مزوتراپی از بی حسی موضعی روی پوست سر استفاده کنید.

برای مزوتراپی مو در کرج با کلینیک آنسه در عظیمیه کرج تماس بگیرید و از خدماتی بی نظیر بهره مند شوید.

مزوتراپی مو در کرج

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک لاغری در کرج

تاثیر مزوتراپی در کاهش ریزش مو

مزوتراپی یکی از درمان های دارویی است که به شیوه غیر جراحی و غیر تهاجمی صورت میگیرد. از مزوتراپی جهت بازگرداندن حجم از دست رفته موها و ایجاد درخشندگی در موها استفاده میشود. در مزوتراپی با تزریق ویتامین ها، اسیدهای آمینه و دیگر مواد مفید دارویی به صورت مایع در لایه ایپدرمی پوست از ریزش موها جلوگیری میشود. این مایع دارای ویتامین ها، عصاره های گیاهان، هورمون ها و پروتئین ها است که ترکیب این مواد با توجه به نیازهای بیمار است.

در ترکیبات داروهای مزوتراپی ویتامین سی، ویتامین B5 و بیوتین وجود داردکه برای رشد و سلامت موها بسیار لازم و مفید هستند. تزریق این مواد در پوست سر باعث تحریک رویش موی جدید میشود.

در کلینیک زیبایی آنسه بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج، از برترین برندهای کوکتل مزوتراپی بهره گرفته میشود تا سلامت بیمار به طور کامل تضمین شود.

بیشتر بخوانید : هزینه تزریق ژل رووفیل در کرج چقدر است؟

معرفی بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج

اگر قصد مزوتراپی مو در کرج را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک آنسه، بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج است. شما میتوانید جهت تعیین وقت مراجعه حضوری و دریافت مشاوره با متخصصان کلینیک زیبایی آنسه تماس بگیرید و یا نوبت خود را به صورت آنلاین دریافت نمایید و از نحوه درمان و طول درمان خود آگاه شوید.

کلینیک زیبایی آنسه بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج، با برخورداری از پزشکان متخصص باتجربه و کادر درمانی بی نظیر و کارآزموده قادر است کلیه خدمات زیبایی نظیر مزوتراپی مو و صورت را با مناسب ترین هزینه ها به شما عزیزان ارائه دهد و شما را به نتیجه مطلوب و مورد انتظارتان برساند. اگر شما هم با مشکل ریزش مو مواجه هستید و قصد دارید از درمان های موثری همچون مزوتراپی استفاده کنید، بدون تردید کلینیک زیبایی آنسه و استفاده از خدمات ان میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

پانوشت : مزوتراپی مو در کرج، بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج، هزینه مزوتراپی مو در کرج