موی پرپشت و صورتی صاف و زیبا از خواسته ها و ملاک های جذابیت مرد و زن محسوب می‌شود؛ مزوتراپی مو و صورت از روش های نوین موجود در کلینیک های زیبایی است که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند، اگر به دنبال راهی برای درمان ریزش مو و رفع جای جوش و زخم و لک و چین چروک صورت هستید، ما مزوتراپی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

اگر به دنبال خدماتی مثل مزوتراپی مو در کرج یا مزوتراپی صورت در کرج یا خدماتی از این دست می گردید، با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب به هر آنچه که باید در مورد مزوتراپی مو و صورت بدانید بپردازیم.

مزوتراپی چیست؟

کلمه‌ی مزوتراپی از دو بخش جداگانه مزو meso و تراپی Therapy تشکیل شده است. مزو به معنی میانی و تراپی به معنی درمان است.

مزوتراپی تکنیکی پزشکی می‌باشد که برای جوانسازی پوست، انسجام پوست، از بین بردن چربی های اضافی پوست با تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و عصاره گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این روش، درمان را در لایه میانی پوست انجام می‌دهد؛ در واقع نحوه کارکرد مزوتراپی بدین صورت است که با استفاده از سوزن های بسیار ریز، تزریق به زیر پوست انجام می‌گیرد و در کمترین زمان ممکن و با حداقل درد در ناحیه تزریق نتایج مورد نظر صورت می گیرد. از مزوتراپی برای برطرف کردن مشکلات زیر استفاده می‌شود:

  • پیشگیری از چین و چروک و جوانسازی پوست
  • محو کردن خطوط پوست
  • سفت کردن پوست شل
  • شفاف شدن پوست
  • کاهش ریزش مو

مزوتراپی صورت در کرج

به وجود آمدن چین و چروک روی صورت، شاداب نبودن پوست و هم چنین افتادگی پوست از دلایلی است که باعث می‌شود شما به سمت مزوتراپی صورت بروید. با به وجود آمدن چین و چروک روی صورت، در اولین مرحله توصیه می‌شود که از کرم و سایر موارد مراقبتی استفاده شود؛ اما در بعضی موارد نیاز به روش های قوی تر مانند مزوتراپی است.

به بیان دیگر، مزوتراپی روش جدید و جایگزین روش های قدیمی برای افتادگی صورت و کشیدن پوست صورت است. در این روش هدف، جوانسازی پوست با تکنیک تزریق جزئی به ناحیه آسیب دیده است. این روش در سفت شدن پوست، کاهش چین و چروک، درمان کم آبی پوست و بیاری از مشکلات دیگر موثر است.

مزوتراپی صورت از محبوب ترین و کاربردی ترین عمل های کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه واقع در عظیمیه کرج می‌باشد.

مزوتراپی صورت در کرج

تاثیرات شگفت انگیز مزوتراپی بر صورت

امروزه مزوتراپی صورت، عملی محبوب در بین خانم ها و آقایان محسوب می‌شود. این عمل باعث جوان سازی پوست شما شده، به آب رسانی پوست شما کمک خواهد کرد و باعث روشن شدن صورتتان می‌شود. کاهش لک، از بین بردن چین و چروک و درمان خشکی پوست صورت و لب از دیگر کاربردهای مهم مزوتراپی محسوب می‌شود.

مزوتراپی دور چشم در کرج

عوامل مختلفی مانند وراثت، عوامل محیطی مانند بی خوابی و خستگی و یا مشکل در گردش خون باعث تیرگی دور چشم می‌شود. در هر صورت این موارد باعث از دست رفتن زیبایی چشم افراد می‌شود. در روش مزوتراپی چشم که یکی از موثرترین روش های موجود محسوب می شود، با تزریق به اندازه مواد مغذی و مناسب در زیر چشم باعث گردش خون و تفویت پوست در این ناحیه می‌شود.

با این روش چین و چروک دور چشم از بین می‌رود و زیبایی چشم دو چندان می شود!

مزوتراپی غبغب در کرج

در این روش دارو های ذوب کننده چربی را در محل مورد نظر تزریق می کنند که پس از درمان، غبغب به طور کامل از بین می‌رود و این مشکل بزرگ به وسیله‌ی مزوتراپی حل خواهد شد.

کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا و با دارا بودن کادری مجرب، آماده خدمت رسانی و مزوتراپی صورت و غبغب در کرج می‌باشد.

نکات مهم درباره مزوتراپی صورت

  • قبل از مراجعه به کلینیک آرایش نکنید و پوست خود را برای عمل تمیز نگه دارید.
  • مزوتراپی معمولا مناسب افراد بالای 40 سال می‌باشد؛ اما شما می‌توانید برای جلوگیری و کند کردن روند پیری از سنین کمتر شروع به انجام مزوتراپی صورت کنید.
  • از 24 ساعت قبل عمل، از مصرف آسپرین، دخانیات و الکل پرهیز کنید.
  • به طور معمول اثرات مزوتراپی صورت تا 6 ماه باقی می‌ماند.
  • از انجام این عمل در دوره‌ی شیردهی و بارداری خودداری کنید.
  • تا 24 ساعت بعد از مزوتراپی صورت از فعالیت های سنگین و ورزش دوری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کرده و حتما از ضدآفتاب استفاده نمائید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج کجاست؟

مزوتراپی مو و صورت در کرج

عوارض جانبی مزوتراپی صورت

مزوتراپی در حالت عادی عوارض خاصی ندارد. ممکن است در بعضی موارد بعد از مزوتراپی، خراش های کوچک یا التهاب پوست در مناطق تزریق صورت گیرد که بعد گذشت مدت کوتاهی از مزوتراپی از بین می‌رود.

چند مورد دیگر از عوارض احتمالی مزوتراپی صورت عبارتند از:

  • التهاب بافت چربی زیر پوستی
  • ایجاد زخم یا بدشکلی در محل تحت درمان
  • کبودی و خون مرگی در محل تحت درمان
  • ظاهر شدن لکه های تیره یا روشن در محل تزریقات

مزوتراپی مو

ریزش مو از شایع ترین و بزرگترین مشکلات پوست و مو در دنیا می‌باشد. برای افزایش سرعت رشد موها، مشکلات ساقه مو و ریزش موی سکه ای، از مزوتراپی استفاده می‌شود. در این روش علاوه بر افزایش گردش خون، مواد مغذی به ریشه‌ی مو شما وارد شده و باعث جلوگیری از ریزش می‌شود.

اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای دیگر مزوتراپی مو بپردازیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • تقویت فولیکول مو
  • تنظیم ترشح چربی‌های طبیعی (سبوم) از غدد چربی پوست سر
  • مزوتراپی مو در مقایسه با سایر روش ها از هزینه‌ی کمتری برخوردار است
  • مدت جلسات درمانی آن کم بوده و درصد موفقیت آن بالاست
  • در سریع ترین زمان ممکن بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می‌آورد
  • موهای شما را براق‌تر و ضخیم تر کرده و عوارض جانبی محدودی دارد
  • مزوتراپی مو روی گردش خون بافت ها، غذا رسانی و تقویت فولیکول مو اثر می‌گذارد. فی الواقع، این تکنیک باعث تحلیل نرفتن فولیکول ها، بهبود رشد مو و عدم ریزش مو نیز می‌شود

نکاتی مهم درباره مزوتراپی مو

  • از چند روز قبل از عمل مصرف داروهای تقویت کننده و درمان ریزش مو را قطع کنید
  • قبل از مراجعه به کلینیک موهای خود را بشویید
  • پیش از مزوتراپی مو، تا چند روز از مواد حالت دهنده مو استفاده نکنید
  • حداقت تا 6 ساعت بعد عمل موی خود را نشویید
  • پس از مزوتراپی مو، آب فراوان بخورید
  • مراقب پوست خود باشید تا نتایج بهتری را از این عمل به دست آورید

قیمت مزوتراپی مو در کرج

قیمت مزوتراپی مو در کرج به نسبت باقی روش های درمانی مو مقرون به صرفه و کمتر است؛ عواملی مثل میزان مواد تزریقی، دستمزد پزشک و تعداد جلسات هزینه‌ی مزوتراپی مو را تعیین می‌کند. توصیه‌ی ما به شما این است که به سراغ مرکز معتبری بروید تا خیالتان بابت عملی با کیفیت بالا راحت باشد. کلینیک آنسه با بهره گیری از پزشکان مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی به شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از هزینه‌های روز مزوتراپی مو با شماره های زیر تماس بگیرید.

عوارض جانبی مزوتراپی مو

در صورتی که مزوتراپی مو توسط یک پزشک با تجربه و معتبر صورت گیرد، عارضه و خطر خاصی شما را تهدید نخواهد کرد. در غیر اینصورت، از جمله عوارض جانبی مزوتراپی مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در چند روز اول ممکن است دچار درد یا حساسیت و خارش شوید.
  • کبودی ، قرمزی، ورم و حالت تهوع از دیگر عوارض مزوتراپی مو می‌باشد.
  • عفونت هم می‌تواند یکی از عوارض این عمل باشد، در صورن بروز چنین اتفاقی لطفا سریعاً با پزشک خود تماس بگیرید.

 تعداد جلسات مزوتراپی مو

تعداد جلسات، بسته به نوع مزوتراپی و دوره درمان متفاوت است. تعداد جلسات مزوتراپی معمولاً بین 8 تا 15 جلسه متغیر است.

همچنین، فواصل بین جلسات درمان نیز می‌تواند متفاوت باشد. در بیشتر اوقات 4 جلسه اول با فاصله یک هفته انجام می‌شود و مابقی جلسات با فواصل دو هفته یکبار و ماهانه صورت می‌پذیرد.

کلینیک پوست و مو آنسه

از مهم ترین مراحل برای مزوتراپی ، انتخاب یک مرکز معتبر و دارای مجوز است؛ خدمات مزوتراپی مو و صورت در کلینیک های بسیاری در کشورمان وجود دارد، اما همه‌ی آنها دارای از مجوز و کیفیت لازم برخورد نیستند، قبل از انجام هرگونه عمل حتماً به ویژگی های یک کلینیک معتبر توجه کنید:

  • کلینیک ها باید دارای مجوزهای بهداشتی مربوطه از وزارت بهداشت و درمان باشند
  • باید اصول بهداشتی و ایمنی در محیط کلینیک های به طور کامل رعایت شود
  • پزشکان کلینیک از متخصصین با تجربه باشند

کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه با دارا بودن مجوزهای لازم از سازمان بهداشت و زیر نظر پزشکان متخصص بوده و خدماتی همچون مزوتراپی، میکرونیدلینگ،  تزریق فیلر و بوتاکس و لیزر موهای زائد و سایر خدمات زیبایی را ارائه می دهد.

این کلینیک یک مرکز تزریق فیلر جهت خطوط اخم، خنده و زیر چشم در کرج است.

مشاوره رایگان مزوتراپی مو و صورت

همانطور که گفته شد، برای انجام مزوتراپی مو و صورت در کرج و سایر خدمات زیبایی، انتخاب یک مرکز معتبر و مطمئن از اهمیت بالایی برخوردار است؛ کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه در کنار شما است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای کسب اطلاعات در مورد دستگاه‌ها و مواد مربوطه، میزان اثربخشی آن‌ها و آگاهی از قیمت ها با ما تماس بگیرید: کارشناسان ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند. برای برقراری ارتباط با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


مزوتراپی مو و مزوتراپی صورت چیست؟

مزوتراپی تکنیکی پزشکی می‌باشد که برای جوانسازی پوست، انسجام پوست، از بین بردن چربی های اضافی پوست با تزریق ویتامین ها، آنزیم ها، هورمون ها و عصاره گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مرکز مزوتراپی مو و صورت در کرج کجاست؟

کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه، واقع در عظیمیه کرج، یکی از بهترین مراکز انجام مزوتراپی مو و صورت در کرج است که زیرنظر پزشک متخصص فعالیت می کند. شما می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید تا پاسخ تمام سوالات خود را بگیرید.

هزینه مزوتراپی مو و صورت چقدر است؟

با توجه به شرایط تورمی کشور، هزینه انجام خدمات زیبایی در تمام کلینیک ها متغیر بوده و بالا و پایین می شود. با این حال، شما می توانید از طریق تماس با شماره های درج شده در همین صفحه یا از طریق فرم گفتگوی موجود در سایت، با کارشناسان ما گفتگو کنید و از هزینه ها آگاه شوید.