تزریق ژل چانه روشی می‌باشد برای زیباتر شدن چهره که امروزه بسیار در بین افراد رواج دارد. این روش زیبایی هم کم درد است و هم کم زحمت به همین علت نسبت به عمل‌های جراحی محبوبیت بیشتری بین افراد پیدا کرده است. بعضی افراد چانه‌ی کوچکتری نسبت به بقیه‌ی اجزای صورت‌شان دارند، این مسئله ممکن است ارثی و ژنتیکی باشد یا ممکن است بر اثر تصادف یا سانحه‌ای چانه فرد دچار مشکل شده باشد. در هر دوی ای احتمالات تزریق ژل به چانه روشی درمانی برای این افراد است که به زیباتر شدن آنان منجر می‌شود. ژل‌ها به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شوند و بافت کوچک را بزرگتر می‌کنند و بین اعضای صورت تقارن ایجاد می‌کنند. اگر شما هم به دنبال یک کلینیک تزریق ژل چانه خوب در کرج هستید، پس با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را درباره تزریق ژل چانه در این مطلب بیابید!

مرکز تزریق ژل چانه در کرج

برای انتخاب مرکزی معتبر و مطمئن در شهر کرج برای انجام تزریق‌های زیبایی باید به چندین فاکتور دقت کنید. رضایت داشتن مراجعین مرکز، زیبایی مراجعین بعد از انجام تزریق، استفاده از برند‌های معتبر متریال و دارا بودن کادری مجرب و حاذق از جمله‌ی این فاکتور‌ها می‌باشد. کلینیک زیبایی آنسه از جمله‌ این مراکز است که تمام فاکتور‌ها را دارا می‌باشد. اولویت کلینیک زیبایی آنسه حفظ سلامتی مراجع و گرفتن نتیجه‌ی رضایت بخش است. کلینیک زیبایی آنسه به عنوان یک مرکز تزریق ژل چانه در کرج شناخته شده است که تمام استانداردهای زیبایی و بهداشتی را رعایت می‌کند.

ژل چانه

ژل چانه موادی از جنس هیالورونیک اسید هست که دوام بالایی در بدن دارند. این فیلرها به بافت کوچک یا تحلیل رفته تزریق می‌شوند، در آنجا مستقر شده و با جذب آب به بافت حجم می‌دهند. هیالورونیک اسیدها به علت این که ساختاری، سازگار با بدن دارند معمولاً در تزریق‌های زیبایی استفاده می‌شوند و ضرری برای بدن ندارند. هیالورونیک اسیدها در بعد از مدتی در بدن جذب می‌شوند.

مرکز تزریق ژل چانه در کرج۳

مزایای تزریق ژل چانه

  • این روش زیبایی نیاز به بی‌هوشی ندارد.
  • میزان حداقلی از خطر را دارد.
  • به سرعت نتیجه‌ می‌دهد و بلافاصله پس از تزریق شما می‌توانید نتیجه تزریق را شاهد باشید.
  • نسبت به جراحی‌های زیبایی هزینه‌ی پایین‌تری دارد.
  • بین فک و چانه تعادل برقرار می‌کند.
  • دوره‌ی نقاهت طولانی ندارد.
  • درد و خون ریزی آنچنانی نخواهد داشت.

مدت زمان تزریق ژل چانه

تزریق ژل چانه حدوداً بین ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زمان می‌برد. که این زمان برای هر فردی با توجه به فرم صورت، تبحر پزشک، نوع بافت پوست و میزان ژل متغیر است.

عوارض تزریق ژل چانه

بعد از تزریق ژل به چانه‌ شاهد عوارضی از قبیل کبودی و تورم خواهید بود اما میزان این عوارض بسیار اندک است و ناچیز. اما اگر تزریق‌تان را در مراکز نامعتبر انجام بدهید عفونت‌های شدید، کبودی و تورم شدید و طولانی مدت شامل حال‌تان خواهد شد. پس همشهریان عزیز شهر کرج باید دقت بفرمایند که مرکزی معتبر و استاندارد را برای تزریق‌های زیبایی‌شان انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز تزریق ژل گونه در کرج کجاست؟

میزان ژل تزریقی به چانه

میزان ژل مورد نظر برای هر فرد به یک اندازه نمی‌باشد. به طور مثال کسی که بر اثر تصادف چانه‌اش دچار مشکل شده با کسی که به طور چانه‌ی کوچکتری دارد به یک اندازه به ژل نیاز ندارند. اما می‌توان گفت به طور کلی کمترین میزان تزریق ژل ۲ سی‌سی و بیشترین میزان تزریق ژل ۵ سی‌سی است.

نحوه‌ی تزریق ژل چانه

در ابتدا پزشک متخصص چانه را به کمک پماد‌ بی‌حسی، بی‌حس می‌کند. هنگامی که بافت کاملاً بی‌حس شد پزشک ژل را به کمک سرنگ مخصوص به چانه تزریق می‌کند و با توجه به فرم صورت به آن فرم می‌دهد. انتخاب کلینیک معتبر در گرفتن نتیجه نهایی مطلوب بسیار مهم است. اگر شما در شهر کرج هستید، پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی آنسه است، چرا که دارای پزشکان حاذق می‌باشد که بهترین نتیجه را به شما خواهند داد.

ماندگاری ژل چانه

ماندگاری ژل چانه به میزان مراقبت‌های شما بعد از تزریق رابطه‌ی مستقیم دارد. هر چه بهتر مراقبت‌ها را انجام دهید ژل ماندگارتر خواهد بود. اما می‌توان گفت که یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری ژل‌ها مارک آن‌ها می‌باشد. برندهای خوب معمولاً بین ۱۲ ماه تا ۱۸ ماه ماندگاری خواهند داشت.

چه کسانی نباید ژل چانه تزریق کنند

افراد زیر ۱۸ سال، خانم‌های باردار، خانم‌های شیرده، افراد دیابتی و افرادی که نمی‌توانند استعمال دخانیات و مصرف الکل را کنار بگذارند نباید از ژل چانه استفاده کنند. یا اگر هم می‌خواهند که تزریق را انجام بدهند حتماً با پزشک معالجشان در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر زیبایی کرج باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل چانه

  • تا یک هفته بعد از تزریق در مقابل نور خورشید قرار نگیرید.
  • تا یک هفته به حمام آفتاب یا سولار نروید.
  • تا یک هفته از فعالیت‌های شدید و ورزش‌های سنگین تا یک هفته خودداری کنید.
  • به مدت ۴۸ ساعت سرتان را رو به بالا بگیرید.
  •  پس از تزریق از کمپرس یخ استفاده کنید، زیرا درد و تورم را کاهش می‌دهد.
  • داروهای پزشک‌تان را که تجویز کرده مصرف نمایید.
  • تا ۴۸ ساعت پس از تزریق روزی دو بار صورت‌تان را با خنک بشویید، تا میکروب جذب ناحیه تزریق شده نشود. آب نباید خیلی یخ باشد.
  • ناحیه‌ی تزریق شده را دست نزنید و ماساژ ندهید.
  • تا ۴۸ ساعت آرایش نکنید.
  • هنگام خوابیدن به پهلو بخوابید و روی صورت‌تان نخوابید.

میزان درد تزریق ژل چانه

در تزریق ژل چانه با توجه به این که بافت را بی‌حس می‌کنند درد زیادی حس نمی‌کنید. مگر این که پزشک تبحر کافی را نداشته باشد و هنگامی شروع به تزریق کند یا هنوز بافت بی‌حس نشده و یا بی‌حسی بافت از بین رفته است. برای این که میزان درد هنگام تزریق به حداقل برسد پزشک و مرکزی را انتخاب کنید که به قدر کافی ماهر باشند.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

کلینیک زیبایی آنسه در کرج این امکان را فراهم کرده تا مراجع بتواند قبل از انجام تزریق ژل چانه، یک جلسه مشاوره رایگان با پزشک متخصص داشته باشد تا پزشک میزان ژل تزریقی، بهترین مدل تزریق با توجا به فرم صورت و نوع بابت پوستش را مشخص کند. مقدار هزینه‌ی این تزریق زیبایی در این مشاوره رایگان مشخص می‌شود چرا که فرد حتماً بازد معاینه شود و سپس هزینه معلوم شود. پزشکان کلینیک زیبایی آنسه بهترین میزان، برند و مدل ژل تزریقی را به مراجع می‌گویند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین مرکز تزریق ژل چانه در کرج کجا است؟

بهترین مرکز برای تزریق ژل چانه در کرج کلینیک زیبایی آنسه است. این کلینیک با دارا بودن کادر مجرب و بهترین برندها، مطلوب‌ترین نتیجه را به شما خواهند داد.

میزان درد تزریق ژل چانه چقدر است؟

میزان درد در هر فردی متفاوت است. اما می‌توان گفت این میزان درد به تبحر پزشک و سر کردن بافت هم بستگی دارد.

میزان ژل تزریقی به چانه چقدر است؟

این میزان می‌تواند در هر فردی متفاوت باشد. این میزان با توجه به نظر پزشک، نوع بافت پوست و مدل مد نظر متفاوت می‌شود.

پانوشت: مرکز تزریق ژل چانه در کرج، بهترین مرکز تزریق ژل چانه در کرج، مزایای تزریق ژل چانه،مراقبت‌های بعد از تزریق ژل چانه