پاک کردن تاتو با لیزر یکی از روش‌های معمول و امروزی برای حذف تاتوهای قدیمی و نامطلوب است. لیزر برای حذف تاتو به کار می‌رود، که انرژی لیزر به پیگمنت تاتو انتقال داده می‌شود و پیگمانت را تجزیه می‌کند. به دلیل سهولت کار و راحتی این روش بسیار متداول است، اما مهم است که آن را در بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج یا مناطق دیگر انجام دهید. مرکز انتخابی شما باید یک پزشک متخصص پوست و دستگاه‌های مدرن و استاندارد داشته باشد تا بهترین اثر گذاری را ایجاد کند.

بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج

کلینیک زیبایی آنسه بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج است و خدمات رفع تاتو با لیزر را با بهترین تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن ارائه می‌دهد. استفاده از تجهیزات مدرن و جدید باعث میشود که این کلینیک زیبایی، از روش‌های تسکین درد استفاده کند تا بهترین تجربه برای مشتریان فراهم شود. بنابراین، کلینیک زیبایی آنسه به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در کرج، تلاش می‌کند تا خدمات با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه دهد.

دکتر رفع خالکوبی در کرج

یکی از نکاتی که باید در زمان انجام لیزر تاتو به آن دقت کنید این است که مرکز حتماً تحت نظر پزشک متخصص پوست فعالیت داشته باشد. در غیر اینصورت، یعنی بدون آن که پزشک پوست را بررسی کند و طول موج مناسب را تعیین کند امکا بروز عوارض شدیدی مثل التهاب شدید پوست، سوختگی و یا تاول زدن وجود دارد. همچنین در بهترین شرایط و بدون ایجاد عارضه‌های خطرناک فرد از درمان جواب مثبت نمی‌گیرد. بنابراین مرکز زیبایی آنسه با هدف جلوگیری از عوارض‌های شدید تحت نظر پزشکان متخصص پوست و لیزر فعالیت می‌کند و به عنوان بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج شناخته می‌شود.

عملکرد لیزر رفع خالکوبی چگونه است؟

در واقع زمانی که فرکانس‌های لیزر به پوست برخورد می‌کنند، توسط رنگدانه‌های تاتو جذب می‌شوند و رنگدانه‌ها را به رنگ‌های ساده تبدیل میکنند. این رنگدانههای خر د شده در بدن توسط سیستم ایمنی و گوارشی در بدن دفع می‌شوند. برای انجام این درمان اولین قدم معاینه پوست توسط پزشک متخصص پوست است تا با توجه به ناحیه تاتو و وسعت تاتو طول موج مناسب برا مشخص کند. لازم به ذکر است که اعلام کنیم با اولین جلسه لیزر و اولین برخورد طول موج‌ها نمی‌توان شاهد پاک شدن کامل خالکوبی‌ها بود. بلکه هر فردی با توجه به میزان خالکوبی که دارد، نیاز به جلسات ترمیمی لیزری متفاوتی هم دارد.

جلسات ترمیم لیزر رفع تاتو

برای هر فردی میزان جلسات ترمیم متفوتی وجود دارد. برای مثال اگر فردی تاتویی کوچک با وسعتی کم داشته باشد، قاعدتاً به جلسات ترمیمی کمتری هم نیاز دارد. پزشک با بررسی نوع پوست، رنگ پوست، وسعت تاتو، عمق نفوذ رنگدانه‌ها و سایر موارد می‌تواند تعداد جلسات مورد نیاز را مشخص کند. از دو جلسه تا شش جلسه تعداد دفعات لیزر برای افراد می‌تواند متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: هزینه لیزر رفع تاتو با دستگاه کیوسوئیچ

عوارض پاک کردن تاتو

لیزر رفع خالکوبی نسبت به سایر روش‌های رفع لیزر، عوارض کمتری دارد. در این روش ممکن است فرد با کمی سوزش پوست، التهاب پوست و تورم و خارش روبه‌رو شود که شدت آن‌ها کم است. همچنین می‌توانید با مصرف کرم‌های خنک کننده پوست و با گذشت چندین ساعات شاهد رفع آن‌ها باشید.

اقدامات قبل از لیزر رفع تاتو

  • انتخاب بهترین کلینیک زیبایی تحت نظر پزشک
  • بررسی وضعیت بیمار
  • تعیین مدت زمان گذشت از خالکوبی
  • بررسی وجود همپوشانی با خالکوبی
  • بررسی بروز واکنش‌های آلرژیک
  • مشخص کردن شدت رنگ جوهر
  • بررسی محل خالکوبی
  • بررسی وجود اسکار یا احتمال به وجود آمدن آن

فاصله بین جلسات لیزر

اغلب فاصله بین هر جلسه ترمیم لیزر رفع خالکوبی بین یک الی دو ماه است. تعیین فاصله‌ها هم بر عهده پزشک پوست است که با بررسی شرایط فرد انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تتوهای کوچک‌تر و قدیمی‌تر به پالس‌های کمتری برای پاک شدن نیاز دارند و تتوهای بزرگ و جدید نیازمند پالس بیشتری از لیزر هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین لیزر موی زائد آقایان در کرج

تاثیر رنگ پوست در لیزر رفع تاتو

معمولاً پوست‌های سفید در اولیت هستند برای رفع تاتو، زیرا این رنگ پوست راحت‌تر و کمتر نور لیزر را به خود جذب می‌کند. پوست‌های تیره نیز به علت جذب نور زیاد به جلسات بیشتری نیاز دارند. بنابراین می‌توان گفت که هر چه پوست روشن‌تر باشد به جلسات کمتری هم لیزر نیاز دارد.

بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج | دکتر رفع خالکوبی در کرج | هزینه رفع تاتو

آیا لیزر رفع تاتو درد دارد؟

در احساس درد همه‌ی افراد به یک میزان نیستند زیرا آستانه درد هر فرد هم متفاوت است. اما در حین انجام این درمان کمی حس سوزش و یا درد خفیفی حس می‌شود که قابل تحمل بوده و پزشک پوست قبل از شروع درمان، با استفاده از مواد بی حسی، موضع مقدار آن را کاهش می‌دهد. به راحتی می‌توان گفت که درد پاک کردن آن از انجام خود آن کمتر بسیار کمتر است.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز کاشت موی کرج

رنگ‌هایی که به سختی پاک می‌شوند

  • قرمز
  • سبز
  • آبی
  • نارنجی
  • تتوهای بی رنگ

مراقبت‌های بعد از لیزر رفع خالکوبی

  • پس از لیزر از کیسه یخ بر روی پوست استفاده کنید.
  • پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید.
  • ورزش و فعالیت سنگین را تا بهبود کامل پوست کنار بگذارید.
  • سعی کنید محل درمان را با باند بپیچید.
  • محل لیزر را دستکاری نکنید.
  • تا 24 ساعت مانع از آب خوردن به محل لیزر شوید.
  • مصرف نوشیدنی حاوی الکل را قطع کنید.
  • ضد آفتاب استفاده کنید و در برابر آفتاب قرار نگیرید.
  • اگر عفونت و یا تاول‌های عسلی رنگ مشاهده کردید، به پزشک اطلاع دهید.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

مشاورین مجموعه زیبایی آنسه اطلاعاتی بسیار دقیق و کامل درباره لیزر رفع تاتو در قالب یک جلسه مشاوره رایگان می‌دهد که بتوانید نتایج بسار خوبی از این درمان کسب کنید. مجموعه زیبایی آنسه با کمک مشاورین و بکار بردن بروزترین تکنولوژی‌ها توانسته در روش درمان لیزر رفع تاتو بهترین نتایج را ایجاد کند.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


بهترین مرکز لیزر رفع تاتو در کرج کجا می‌باشد؟

کلینیک زیبایی آنسه بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج است و خدمات رفع تاتو با لیزر را با بهترین تجهیزات و تکنولوژیهای مدرن ارائه می‌دهد. استفاده از تجهیزات مدرن و جدید باعث می‌شود که این کلینیک زیبایی، از روش‌های تسکین درد استفاده کند تا بهترین تجربه برای مشتریان فراهم شود. بنابراین، کلینیک زیبایی آنسه به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در کرج، تلاش می‌کند تا خدمات با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه دهد.

بین هر جلسه لیزر چقدر فاصله نیاز است؟

اغلب فاصله بین هر جلسه ترمیم لیزر رفع خالکوبی بین یک الی دو ماه است. تعیین فاصله‌ها هم بر عهده پزشک پوست است که با بررسی شرایط فرد انجام می‌شود. لازم به ذکر است که تتوهای کوچک‌تر و قدیمی‌تر به پالس‌های کمتری برای پاک شدن نیاز دارند و تتوهای بزرگ و جدید نیازمند پالس بیشتری از لیزر هستند.

لیزر رفع تاتو درد دارد؟

در احساس درد همه‌ی افراد به یک میزان نیستند زیرا آستانه درد هر فرد هم متفاوت است. اما در حین انجام این درمان کمی حس سوزش و یا درد خفیفی حس می‌شود که قابل تحمل بوده و پزشک پوست قبل از شروع درمان، با استفاده از مواد بی حسی موضع مقدار آن را کاهش می‌دهد. به راحتی می‌توان گفت که درد پاک کردن آن از انجام خود آن کمتر بسیار کمتر است.

پانوشت: بهترین کلینیک رفع تاتو در کرج، جلسات ترمیم لیزر رفع تاتو، هزینه لیزر رفع تاتو، عوارض پاک کردن تاتو، فاصله بین جلسات لیزر تاتو، تاثیر رنگ پوست بر لیزر رفع تاتو