در این مطلب بهترین مرکز رفع لک در کرج را به شما معرفی می نماییم و در خصوص رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج اطلاعات مفیدی را دراختیار شما قرار می دهیم. از آنجایی که امروزه لک صورت بخصوص در بین خانم ها بسیار شایع شده است؛ بسیاری از این افراد برای درمان لک های خود به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. لذا انتخاب بهترین مرکز رفع لک کار دشواری بنظر می رسد. کیوسوئیچ یکی از تکنیک های پیشرفته برای رفع لک، آکنه، جای جوش و … می باشد.  پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب جذاب با ما همراه باشید تا به اطلاعات کامل تری در این زمینه دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : پاک کردن تتو در کرج

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج

دلایل بروز لک های صورت و بدن

قبل از شرح چگونگی رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج باید دلایل بروز لک های صورت و بدن مشخص شوند. علت ایجاد لک بروز تفاوت اندک در رنگدانه های پوست می باشد. ازدیاد این رنگدانه ها می تواند موجب ایجاد ملاسما یا همان لک صورت شود. به طور کلی لک صورت می تواند به یکی از دلایل زیر ایجاد شود:

  • علل وراثتی
  • بالا رفتن سن
  • اختلالات هورمونی
  • مصرف بعضی از داروهای خاص

دستگاه لیزر کیوسوئیچ چیست؟

در بهترین مرکز رفع لک در کرج ابتدا نوع لک مشخص و سپس نوع درمان توسط پزشک تعیین می گردد. از طرفی لیزر کیوسوئیچ در سال های اخیر یکی از پرکاربردترن اختراعات بشر به شمار می رود؛ زیرا به کمک این دستگاه می توان پوست را جوانسازی کرد و لک های پوستی را درمان نمود. این دستگاه لیزر از تکنیک کیوسوئیچینگ جهت ایجاد پالس های کوتاه با انرژی بالا بهره می برد. این پالس ها می توانند روی رنگدانه های هدف تاثیر گذاشته و لک ها را از بین ببرند.

 این دستگاه بدون ایجاد درد کار رفع لک های صورت را انجام می دهد. در واقع لیزر کیوسوئیچ می تواند طی 1 الی 6 جلسه با رفع یا کاهش لک های روی بدن شما، زیبایی را به شما بازگرداند. لازم است ذکر کنیم که دقت این لیزر بسیار بالا می باشد و فقط نواحی دارای لک مورد هدف قرار می گیرد و به پوست اطراف آن آسیبی وارد نمی شود.

رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج/ بهترین مرکز رفع لک در کرج

بیشتر بخوانید : بوتاکس ارزان در کرج

بیشتر بخوانید : مرکز تخلیه ژل در کرج

کاربردهای مهم لیزر کیوسوئیچ

رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج کاربردهای زیادی دارد از جمله:

  • درمان لک های قهوه ای، ملاسما، لک های مادرزادی، لک های بارداری و کک و مک : این دستگاه ملانین اضافی پوست را تجریه می نماید که به مرو باعث کمرنگ شدن لک ها می شود.
  • کلاژن سازی، جوانسازی و روشن تر کردن پوست: لیزر کیوسوئیچ با تحریک تولید کلاژن به جوانسازی و روشن تر شدن پوست کمک زیادی می کند.
  • حذف خالکوبی و تتو: این دستگاه رنگدانه های تتو را به ذرات ریزتری تبدیل می نماید که این ذرات توسط سیستم ایمنی بدن جذب و دفع می شوند.
  • از بین بردن خال: با کمک لیزر کیوسوئیچ می توان خال های تیره و سطحی را با حداقل آسیب به پوست اطراف آن، از بین برد.
  • برطرف کردن جای جوش و آکنه: لیزر کیوسوئیچ می تواند به رفع جای جوش یا کاهش اثر جای جوش کمک نماید.
  • روشن تر کردن بیکینی: در ناحیه بیکینی استفاده از لیزر کیوسوئیچ می تواند موجب بهبود ظاهر پوست این ناحیه و روشن تر شدن آن شود.
  • درمان قارچ ناخن : درمان قارچ ناخن با کمک لیزر کیوسوئیچ یک درمان کم تهاجم و جدید می باشد.

اگر در شهر کرج یا اطراف آن سکونت دارید و از لک های روی صورت و بدن خود رنج می برید، مراجعه به بهترین مرکز رفع لک در کرج برای شما بهترین راه حل می باشد.

مراقبت های بعد از لیزر کیوسوئیچ

جهت بهبود پوست پس از به کار بردن لیزر کیوسوئیچ باید مراقبت هایی را رعایت کنید؛ مثلاً دوری از نور حورشید یکی از توصیه های مهم در این زمینه می باشد. از آنجایی که پس از درمان لک با استفاده از کیوسوئیچ لک ها پوسته پوسته شده و سپس از بین می روند؛ لذا داشتن صبر و حوصله برای گذراندن دوره نقاهت در این روش اهمیت زیادی دارد.

توجه داشته باشید که 24 ساعت پس از لیزر کیوسوئیچ به هیچ عنوان ناحیه تحت درمان را نشوئید و کرم های تجویزی پزشک را مصرف نمایید. برای مشاهده نتیجه درمان حدوداً 2 هفته زمان لازم است.

هزینه رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج

هزینه رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج اندکی از روش های دیگر از بین بردن لک بالاتر می باشد. از طرفی اثر بخشی بالاتری نیز دارد. در کلینیک های زیبایی پزشک پس از معاینه بیمار و در نظر گرفتن شرایط او هزینه را تعیین می نماید.

اگر در جستجوی بهترین مرکز رفع لک در کرج  هستید؛ حتماً به کلینیک آنسه واقع در عظیمیه کرج مراجعه و از شرایط و خدمات منحصر بفرد این کلینیک استفاده نمایید. در مرکز آنسه پزشک در جلسه مشاوره پیش از درمان با بررسی شرایط لک های روی بدن شما و دیگر عوامل تعداد جلسات و هزینه درمان را به شما اعلام می نماید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز زاویه سازی صورت در کرج

بیشتر بخوانید : تزریق فیلر به شقیقه در کرج | پر کردن گودی شقیقه با فیلر

مزایای رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج

رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج مزایای زیادی دارد مانند:

  • فقط ناحیه دارای لک مورد هدف قرار می گیرد و پوست اطراف آن آسیبی نخواهد دید.
  • دوره نقاهت و بهبودی کوتاه از دیگر مزایای درمان لک با دستگاه کیوسوئیچ می باشد.
  • تاثیرات قابل توجه لیزر کیوسوئیچ در کوتاه مدت از دیگر مزایای این روش می باشد.

به طور کلی لیزر کیوسوئیچ در درمان های پوستی یک تکنیک پیشرفته محسوب می شود که در بسیاری از موارد نتایج خوبی را به دنبال داشته است.

رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج/ بهترین مرکز رفع لک در کرج

معایب درمان لک با لیزر کیوسوئیچ

احتمال بروز عوارض جانبی مانند قرمزی، تورم یا تغییرات موقت در رنگ پوست می تواند از معایب این روش باشد. از طرف دیگر در برخی موارد جهت رسیدن به نتیجه دلخواه ممکن است نیاز به جلسان متعدد درمان باشد. لذا مشاوره با پزشک قبل از اقدام به درمان با این روش از اهمیت زیادی برخوردار است؛ زیرا پزشک می تواند مناسب بودن این نوع درمان را برای شما مشخص نماید.

کلینیک آنسه بهترین مرکز رفع لک در کرج

بهترین مرکز رفع لک در کرج  مرکزی است که برای رفع لک صورت خدمات ویژه ای را به زیباجویان ارائه کند. از جمله درمان هایی که برای رفع لک صورت در کلینیک آنسه انجام می شود باید به مزوتراپی، هایفوتراپی، میکرونیدلینگ و در نهایت لیزر کیوسوئیچ اشاره نماییم. تعیین بهترین روش درمان لک صورت و بدن به تشخیص پزشک برای شما انجام می شود.

در مطلب بالا نگاهی کوتاه به کاربرد لیزر کیوسوئیچ و مزایای آن انداختیم. در پایان شما زیباجویان عزیز می توانید جهت کسب نوبت مشاوره رایگان برای رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج با شماره های مجموعه آنسه تماس گرفته و یا به صورت حضوری به کلینیک مراجعه نمایید . کادر دلسوز این مجموعه در تمامی ساعات کاری با صبر و شکیبایی پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهند بود.

پانوشت : رفع لک صورت با دستگاه کیوسوئیچ در کرج، بهترین مرکز رفع لک در کرج، بهترین کلینیک لیزر در کرج