مزوتراپی مو در کرج یکی از تکنیک های درمانی جدید جهت تقویت و رویش مجدد موها است. در متد مزوتراپی مواد معدنی، مواد مغذی و ویتامین ها با استفاده از تزریق وارد پوست سر می شود و باعث رشد بهتر موها و تغذیه آنها می شود. متد مزوتراپی براساس نیازهای هر فرد با استفاده از مواد مختلف انجام می شود. پزشک متخصص با توجه به شرایط هر بیمار مواد تزریقی و تعداد جلسات مزوتراپی را تعیین می کند. در این مطلب از کلینیک آنسه می توانید با مزایا و هزینه های مزوتراپی مو در کرج و دیگر جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.

مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو یکی از متدهای پرطرفدار و محبوب در زمینه کنترل و درمان ریزش مو است. اگر قصد استفاده از مزوتراپی مو را دارید، توصیه می شود ابتدا با چگونگی این روش، اثرات و مزایای آن آشنا شوید.

پزشکان جهت درمان ریزش مو برنامه های مختلفی را در پیش می گیرند و از متدهای مختلفی برای این کار بهره می گیرند. در مزوتراپی مو از داروهای ضد ریزش مانند ماینوکسیدیل استفاده می شود و با تزریق به لایه های میانی پوست، ریشه موها تقویت می شود.

متد مزوتراپی باعث افزایش ضخامت موهای نازک شده و با توقف ریزش مو، موها درخشان تر و لطیف تر می شوند.  به طور کلی عواملی مانند آلودگی هوا، اختلالات خواب و یا استرس باعث ریزش مو می‌شوند و یکی از بهترین متدها جهت درمان ریزش مو، استفاده از مزوتراپی است.

مزوتراپی مو در کرج یک روش درمانی جدید با کمترین تهاجم است و بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود. مزوتراپی با استفاده از دستگاه انجام شده و به روش تزریق صورت می گیرد. نوع موادی که در تزریق استفاده می شود به نظر پزشک و وضعیت ریزش مو بستگی دارد. استفاده از روش مزوتراپی در کنار دیگر روش ها مانند پی آر پی بسیار فوق العاده و موثر است.  پزشک در تکنیک مزوتراپی از تزریق ویتامین ها، هورمون ها، آنزیم ها و عصاره های گیاهی جهت تقویت پوست سر و موها استفاده می کند.

بیشتر بخوانید : برای جلوگیری از زگیل تناسلی چکار کنیم؟

بیشتر بخوانید : بوتاکس چیست و چگونه عمل می کند؟

هزینه و قیمت مزوتراپی مو

بررسی و برآورد هزینه مزوتراپی براساس موادی که در مزوتراپی استفاده می شود و نیاز هر فرد بستگی دارد. همانطور که گفته شده داروهای مزوتراپی شامل عصاره های گیاهی جینسینگ، رزماری، ویتامین های بیوتین، ویتامین ب5 و ویتامین سی است. قیمت مزوتراپی یک میزان مشخص نیست و به فاکتورهای مختلفی وابسته است. تعداد جلسات درمان، میزان کم حجم بودن موها، تجربه پزشک و میزان تخصص او، دستگاه ها و تجهیزات استفاده شده در کلینیک از جمله این عوامل هستند.

در درجه اول باید بگوییم اگر افراد جهت درمان به بهترین متخصص مراجعه کنند و همچنین با رعایت مراقبت های قبل و بعد از مزوتراپی دچار هیچ عارضه ای نمی شوند. در فرآیند مزوتراپی پزشک برای اینکه بیمار درد زیادی را تجربه نکند از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند.

به طور کلی هر چه میزان موهای ریخته شده بیشتر باشد، به میزان داروی بیشتری برای تزریق نیاز است. به طور معمول برای جلسات درمان در ماه اول درمان هر ده روز یک جلسه و پس از آن هر شش الی دوازده هفته یک جلسه مزوتراپی انجام می شود.

مزوتراپی مو در کرج

قیمت مزوتراپی مو در مرکز زیبایی آنسه

در سایت تخصصی پوست و موی آنسه قیمت هر جلسه مزوتراپی می تواند بین 350 الی 900 هزار تومان باشد. در این کلینیک مطرح و معتبر قبل از انجام درمان به شما مشاوره رایگان ارائه می شود که در این جلسه در رابطه با طول درمان، میزان تاثیر و .. صحبت می شود تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

هر چه کلینیک از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته تری برخوردار باشد و خدمات بهتر و بیشتری به بیمار ارائه دهد، روی افزایش هزینه ها موثر است. همچنین کلینیک ها در مناطق بالاشهر و مرفه، گران تر از سایر نقاط هستند.

پزشک معالج شما عامل مهم دیگر در هزینه های مزوتراپی است. به این معنی که هر چه پزشک با تجربه تر و متبحرتر باشد؛ باید هزینه های بالاتری را نیز برای دستمزد او پرداخت کنید. بهتر است مزوتراپی توسط یک پزشک باتجربه با دانش بالا انجام شود تا میزان تاثیر آن بیشتر و عوارض آن کاهش یابد.

بیشتر بخوانید : تزریق هیر فیلر پس از کاشت

بیشتر بخوانید : درمان سیاهی زیر چشم با مزوتراپی

در هر جلسه مزوتراپی چند سی سی تزریق انجام می شود؟

در پاسخ به این سوال که در هر جلسه مزوتراپی چند سی سی تزریق انجام می شود؛ باید بگوییم که ابتدا باید درک صحیحی از محلول درمانی مزوتراپی داشته باشیم. محلول های مزوتراپی که ترکیباتی از مواد مفید را در بر می گیرد با همکاری هم باعث افزایش رشد مو و تقویت فولیکول های مو می شود. جهت درمان با مزوتراپی مقدار مناسب سی سی به نیاز ها و وضعیت پوست و موی بیمار نیز بستگی دارد. پزشک متخصص با بررسی فاکتورهایی مانند میزان تراکم موها، نوع مو و شدت ریزش مو، مقدار مناسب سی سی برای تزریق را مشخص می کند. در واقع مهم است که متخصص ابتدا یک بررسی دقیق و درست انجام داده و سپس از مقدار صحیح تزریق اطمینان حاصل پیدا کند.

استفاده از مقدار صحیح سی سی چه مزیت هایی دارد؟

اگر پزشک از مقدار صحیح سی سی در مزوتراپی مو استفاده کند، مزایای زیادی به همراه دارد. این مزیت ها مانند افزایش تراکم مو، کاهش ریزش مو، بهبود یافتن بافت مو و فراهم کردن یک محیط سالم برای پوست سر می‌شوند. با استفاده از میزان صحیح مواد مزوتراپی، شاهد بهبود‌های قابل توجهی در کیفیت و ظاهر مو خواهید بود.

شما زیباجویان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در رابطه با مزایای مزوتراپی مو با کارشناسان ما در کلینیک تخصصی آنسه تماس بگیرید.

از چه برندهایی در مزوتراپی مو استفاده می شود؟

آمپول های مزوتراپی به دو صورت کوکتل و مفرده در بازار دارویی موجود هستند و برندهای شناخته شده که اکنون در بازار موجود هستند عبارتند از :

  •   Hair filler
  •  Toskani
  •  Stemcello
  • Fusion
  • Dermaheal
  •  Revitacare
  • BCN

مهم ترین کاربردهای مزوتراپی مو در کرج

  • جلوگیری از ریزش شدیدتر موها و پیشرفت کردن طاسی
  • فولیکول های مو تحریک شده و وارد چرخه رشد مجدد می شود.
  • انتخاب مناسب برای افراد با موهای ضعیف و نازک
  • بهترین درمان مکمل جهت جلوگیری از ریزش مو
  • تقویت رشد مو و افزایش حجم موها
  • افزایش تاثیر کاشت مو
  •  شوره سر
  • پوست سر خشک و خراشیده
  • مناسب برای موهای شکننده
  • کاهش ترشح غدد چربی
  • درخشنده شدن موها
  • بهبود جریان خون و اکسیژن رسانی به موها

مزوتراپی مو در کرج

چه افرادی نمی توانند مزوتراپی مو انجام دهند؟

  1. حساسیت به داروهای مزوتراپی
  2. سابقه بیماری های کبدی، قلبی، دیابت یا مشکلات کلیوی
  3. خانم های باردار و شیرده
  4. استفاده از داروهای ضد انعقاد
  5. وجود عفونت یا ضایعه در ناحیه تحت درمان

در صورت وجود هر یک از موارد فوق توصیه می شود مزوتراپی مو را انجام ندهید. البته بهتر است پیش از تصمیم گیری با پزشک متخصص مشورت کنید. جهت درمان ریزش مو با استفاده از بهترین تجهیزات، امکانات و مواد مورد استفاده به کلینیک تخصصی پوست و مو آنسه در عظیمیه کرج مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید : بهترین دکتر برای جلوگیری از ریزش مو در کرج

بیشتر بخوانید : زاویه سازی صورت چند سی سی ژل لازم دارد؟

تفاوت مزوتراپی با دیگر روش های درمانی چیست؟

مهم ترین مزیت انجام مزوتراپی مو در کرج در کلینیک آنسه، تزریق مواد مفید به فولیکول های مو با استفاده از تزریق است. هیچ گونه ماسک، شامپو یا داروی دیگری نمی تواند این ویژگی را داشته باشد. صرفه جویی در زمان،  تاثیر گذاری روی نقطه هدف و عدم آسیب به جاهای دیگر از مزیت های مهم استفاده از مزوتراپی است.

مزوتراپی مو چه معایبی دارد؟

  • درد ناشی از تزریق
  • خارش پوست سر
  • هزینه های درمانی

مزوتراپی به چه شیوه ای انجام می شود؟

با انجام مزوتراپی و تزریق مواد مفید و موثر، ویتامین ها و مواد معدنی که بدن با کمبود آنها مواجه شده است جایگزین می شود. بنابراین گردش خون در پوست سر افزایش یافته و باعث تحریک رشد فولیکول های مو می شود.
در تکنیک مزوتراپی محلول سلول های بنیادی در ریشه فولیکول موها به طور مستقیم تزریق شده و در یک محدوده زمانی طولانی مانع از ترشح هورمون DHT در بدن می شود. بنابراین رشد موها با سرعت بیشتری انجام می شود. 3 ماده اصلی در تزریق مواد مزوتراپی وجود دارد :

  • آنتی اکسیدان گلوتاتیون : تحریک سلول های رشد مو
  • فاکتور رشد فیبروبلاست : کمک به رویش مجدد موها
  • عامل رشد اندوتلیال عروقی : کمک به رشد موها

جهت انجام مزوتراپی مو در کرج باید از سرنگ مخصوص و سوزن استریل استفاده شود. اگر پس از انجام کاشت مو از مزوتراپی استفاده کنید به دلیل تاثیر فوق العاده ای که در افزایش گردش خون دارد و با افزایش تعداد فولیکول های مو و تامین کردن مواد مورد نیاز باعث افزایش درصد موفقیت کاشت مو می شود.

نکات مهم بعد از مزوتراپی

1.   عدم شستشوی موها با ماسک و شامپو تا 3 الی 4 روز

2.   در پایان عمل، زخم های کوچکی از تزریق باقی می ماند. مدتی طول می کشد تا بهبود یابد.

3.   تا 2 الی 3 روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

4.   تا 7 روز شنا نکنید و به استخر نروید.

5.  در 10 ساعت اول پس از انجام مزوتراپی مو دوش نگیرید.

بیشتر بخوانید : لیزر فول بادی در کرج

بهترین کلینیک برای مزوتراپی مو در کرج

اگر می خواهید از مزوتراپی مو در کرج یک نتیجه عالی و اثر بخش بگیرید؛ باید ابتدا پزشک متخصص ماده ای متناسب با پوست شما را مشخص کند. اگر به دنبال یک پزشک متخصص و متبحر و یک کلینیک پیشرفته جهت انجام مزوتراپی مو در کرج هستید، با کلینیک زیبایی آنسه در عظیمیه کرج تماس بگیرید. شما میتوانید علاوه بر برقراری ارتباط از طریق تماس تلفنی به صورت آنلاین نوبت خود را رزرو کنید و یا به صورت حضوری از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید. همچنین جهت استعلام هزینه مزوتراپی مو در کرج و دریافت کامل ترین اطلاعات می توانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و سوالات و ابهامات خود را به راحتی برطرف کنید.

آیا قصد مزوتراپی مو در کرج را دارید؟ انتخاب بهترین کلینیک برای مزوتراپی مو در کرج مهم ترین کاری است که باید در ابتدا انجام دهید؛ چرا که با انتخاب یک کلینیک شناخته شده و مطرح می توانید علاوه بر دریافت بهترین خدمات، مزوتراپی مو و سایر خدمات را با قیمت مناسب انجام دهید. بنابراین پیش از انجام هر کاری ابتدا تلاش کنید که بهترین مرکز مزوتراپی را بیابید.

کلینیک تخصصی پوست و موی آنسه در عظیمیه کرج بهترین کلینیک برای مزوتراپی مو در کرج است. شما می توانید جهت دریافت بهترین خدمات از طریق این کلینیک معتبر در شهر کرج اقدام نمایید. هزینه مناسب خدمات، کادر حرفه ای و خوش برخورد، استفاده از مواد مرغوب در این کلینیک باعث شده تا بر تعداد متقاضیان این کلینیک روز به روز افزوده شود.

دریافت مشاوره رایگان از کلینیک زیبایی آنسه

کلینیک آنسه در کرج با ارائه متنوع ترین و بروز ترین خدمات زیبایی میتوانید در عرصه زیبایی پوست و مو بهترین ها را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد. بنابراین شما می توانید با خیال آسوده به این کلینیک مراجعه نمایید.

کلینیک آنسه با برخورداری از کادر مجرب و اپراتورهای حرفه ای و کارآزموده قادر است در زمینه مزوتراپی خدمات مختلفی را به مخاطبان خود ارائه کند، چرا که مزوتراپی به جز کنترل ریزش مو کاربردهای دیگری هم دارد. هنگامی که افراد قصد مزوتراپی مو در کرج را دارند، ابتدا به این موضوع فکر می کنند که مزوتراپی را در کدام کلینیک انجام دهند تا علاوه بر مشاهده کیفیت و تاثیرات آن در کوتاه ترین زمان بتوانند با پرداخت هزینه مناسب خدمات مزوتراپی را دریافت کنند. در نتیجه انتخاب بهترین کلینیک مزوتراپی در کرج مسئله ای حائز اهمیت است.

شما می توانید از طریق کلینیک آنسه که یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در شهر کرج است اقدام به انجام مزوتراپی نمایید. زیرا در مرکز تخصصی پوست و موی آنسه تمامی خدمات با بهترین و مناسب ترین هزینه ها ارائه می شود و همین موضوع موجب شده تا روز به روز بر تعداد متقاضیان این کلینیک افزوده شود.

پانوشت : مزوتراپی مو در کرج، بهترین کلینیک مزوتراپی در کرج، هزینه مزوتراپی مو در کرج