برداشتن خال در کرج در صورت و بدن به روش های مختلفی انجام می‎شود. هنگامی که از وجود خال روی بدن یا صورت خود ناراضی هستید و یا پزشک تشخیص میدهد که باید یک خال به دلیل خطرناک بودن برداشته شود؛ احتمالا به دنبال این مسئله خواهید بود که خال خود را به روشی از بین ببرید. در مطلب پیش رو به بررسی روش های مختلف جهت برداشتن خال صورت در کرج و سایر نقاط بدن میپردازیم و دکتر خوب برای برداشتن خال صورت در کرج را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید : دکتر خوب برای تزریق ژل صورت در کرج

برداشتن خال در کرج

خال ها معمولا ضرر چندانی ندارند و اکثرا به درمان خاصی نیاز ندارند، اما گاهی مواقع احتمال دارد به دلیل خطر ابتلا به سرطان پوست یا جهت افزایش زیبایی نیاز باشد که یک خال از روی صورت یا بدن برداشته شود. به طور کلی رشد سلول های پوستی موجب ایجاد خال ها روی پوست میشوند و وجود خال امری طبیعی است. هر فرد ممکن است چیزی حدود 10 تا 40 عدد خال روی پوست خود داشته باشد که نیازی به نگرانی برای آن نیست.

تشخیص انواع خال

جهت تشخیص این موضوع که آیا خال ها با لیزر یا سایر روش ها قابل از بین بردن هستند یا خیر، بهتر است ابتدا بتوانیم نوع خال را تشخیص دهیم :

  • خال سطحی : خال های سطحی عموما به رنگ قهوه ای هستند و اندازه آنها کمتر از 5 میلی متر است. این خال ها به دلیل وجود مسائل ارثی و یا قرار گرفتن در معرض نورخورشید ایجاد می‎شوند.
  • خال درمال:  خال های درمال که معمولا به رنگ پوست هستند حالتی برآمده دارند. در برخی موارد ممکن است این خال ها به رنگ قهوه ای هم باشند.
  • خال ترکیبی : این  نوع از خال‌ ها نیز مانند خال های درمال برآمده هستند اما رنگ آنها قهوه ای و تیره است و روی آنها موهایی وجود دارد.

در بیمارانی که دارای خال های سرطانی هستند؛ تنها روش موثر جراحی خال است. اما افرادی که میخواهند جهت افزایش زیبایی اقدام به برداشتن خال در کرج نمایند لیزر و جراحی میتواند انتخاب بهتری باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین دکتر مادلینگ صورت در کرج

یشتر بخوانید : رفع تیرگی زیر چشم با مزوتراپی

انواع روش های برداشتن خال کرج

  • لیزر وکوتر
  • عمل جراحی
  • تراشیدن
  • بیوپس پانچ

دکتر خوب برای برداشتن خال صورت در کرج/ قیمت برداشتن خال در کرج

خال برداری با لیزر و کوتر در کرج

از لیزر که جدیدترین تکنولوژی در علم پزشکی به حساب می آید، در بسیاری از جراحی ها استفاده می‎شود و برای برداشتن خال هم کاربرد بسیاری دارد. روش لیزر در حقیقت مانند متد سوزاندن خال است؛ اما در روش لیزر از امواج لیزر به جای جریان برق جهت تراشیدن و از بین بردن خال استفاده میشود. استفاده از لیزر برای خال هایی با ریشه عمیق ایده مناسبی نیست، چرا که باعث خونریزی زیادی می شود.

بیشتر بخوانید: کرایوتراپی زگیل تناسلی در کرج

ذکر این نکته ضروری است که قبل از استفاده از لیزر، پوست های مشکوک باید توسط پزشک متخصص مورد بررسی قرار بگیرد. استفاد از لیزر برای خال های بزرگ میتواند گزینه مناسبی جهت درمان با لیزر نباشد. زیرا برداشتن خال در کرج با استفاده از جراحی میتواند نسبت به چند جلسه لیزر درمانی باعث صرف هزینه و زمان کمتری از بیمار شود.

به طور کلی برای خال هایی که صاف، قهوه ای و یا سیاه هستند، استفاده از لیزر بهترین انتخاب است. اما برای خال های بزرگ و برآمده استفاده از لیزر روش مناسبی نیست.

بیشتر بخوانید : زاویه سازی صورت چند سی سی ژل لازم دارد؟

بیشتر بخوانید : فشیال خوب در کرج کجاست؟

برداشتن خال در کرج با استفاده از جراحی

از روش برداشتن خال با جراحی جهت رفع ضایعات پوستی از آن استفاده میشود. در این روش با استفاده از بی حسی موضعی و توسط تیغ جراحی روی پوست یک برش ساده ایجاد شده و خال از لایه های عمیق پوست خارج میشود و در نهایت به جای آن یک یا دو بخیه کوچک زده می‎شود.

سوزاندن خال در کلینیک کرج با استفاده از تراشیدن

قدیمی ترین روش برداشتن خال سوزاندن آن است. در این متد با استفاده از دستگاه کوتر و به روش ایجاد گرما توسط جریان برق خال سوزانده می‎شود. از این روش بیشتر جهت برداشتن خال های ریز و سطحی استفاده می‎شود.

در این روش پزشک ابتدا به ناحیه اطراف خال یک بی حسی موضعی میزند و سپس توسط یک اسکالپل کوچک و تیز اقدام به تراشیدن خال میکند.

معمولاً از متد بیوپسی پانچ، جهت برداشتن خال های پوستی کوچک تر استفاده می شود و از یک دستگاه خاص جهت پانچ کردن یک قطعه پوستی استفاده می‎شود.

دکتر خوب برای برداشتن خال صورت در کرج

آیا شما هم به دنبال یک دکتر خوب برای برداشتن خال صورت در کرج هستید؟ شما میتوانید جهت برداشتن خال در کرج به کلینیک زیبایی آنسه در عظیمیه کرج مراجعه نمایید و از بهترین دستگاه ها و متدها جهت برداشتن خال در کرج بهره مند شوید. با مراجعه به کلینیک زیبایی آنسه با برخورداری از پزشکان متخصص پوست متبحر و با تجربه و کادر درمانی آموزش دیده و مجرب، شاهد بهترین نتایج از برداشتن خال در کرج شوید.

قیمت برداشتن خال در کرج

قیمت برداشتن خال در کرج به عوامل مختلفی مانند اندازه و محل خال، هزینه بیوپسی، نیاز به برداشتن مجدد خال، درمان های بعد از عمل و دلیل برداشتن خال در کرج بستگی دارد. زیرا هر یک از این موارد میتواند فرآیند برداشتن خال را پیچیده تر کرده و باعث افزایش هزینه ها شود.

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک مزوتراپی مو در کرج کجاست؟

برداشتن خال در کلینیک آنسه کرج

کلینیک آنسه یکی ازکلینیک های تخصصی پوست و مو در عظیمیه کرج است . شما مخاطب عزیز جهت درمان یا افزایش زیبایی ظاهر خود و برداشتن انواع خال میتوانید به این مرکز درمانی و زیبایی مراجعه نمایید و در ابتدا توسط بهترین پزشکان متخصص پوست و مو مورد بررسی و درمان قرار بگیرید.

ساکنین عزیز شهر کرج جهت رسیدن به بهترین نتایج برای درمان بیماریهای پوستی مانند برداشتن خال در کرج، باید حتما به متخصص پوست و مو در کلینیک آنسه در کرج مراجعه نمایید. چرا که با استفاده از روش های نادرست و غیر اصولی توسط افراد غیر متخصص، ممکن است دچار عوارض جبران ناپذیری شوید که بهبود آن نیاز به زمان طولانی داشته باشد.

دکتر خوب برای برداشتن خال صورت در کرج را در کلینیک زیبایی آنسه در عظیمیه کرج بیاید و برداشتن خال در کرج را با آنسه تجربه کنید.

پانوشت : برداشتن خال در کرج، قیمت برداشتن خال در کرج، دکتر خوب برای برداشتن خال صورت در کرج