تزریق فیلر گونه، یک روش غیرجراحی و موثر برای بهبود ظاهر گونه و صورت است. این روش با استفاده از موادی مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و پروتئین‌های دیگر، بهبودی در ظاهر گونه و پوست صورت ایجاد می‌کند.

تزریق فیلر گونه، به دلیل سادگی و عدم نیاز به جراحی، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده است. این روش به عنوان یک راه حل سریع و موثر برای کاهش چین و چروک، افزایش حجم و شکل دهی به گونه و بهبود ظاهر پوست صورت شناخته شده است.

در کرج، بسیاری از مراکز زیبایی و پزشکان تخصصی این روش را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. با این حال، برای انتخاب بهترین مرکز تزریق فیلر گونه در کرج، بهتر است به نکاتی مانند تجربه و تخصص پزشکان، کیفیت مواد مورد استفاده و نظافت و بهداشت محیط توجه کنید.

تزریق فیلر گونه در کرج

مرکز زیبایی آنسه، مرکزی با اعتبار برای تزریق فیلر گونه در کرج است که با اطمینان خاطر میتوانید زیباییتان را به آن بسپارید. در مرکز زیبایی آنسه، با توجه به تخصص و تجربه پزشکان، از مواد با کیفیت برای تزریق فیلر گونه استفاده می‌شود. همچنین، نظافت و بهداشت محیط در این مرکز بسیار مهم است همواره رعایت می‌شود. با انتخاب مرکز زیبایی آنسه، شما می‌توانید خدمات با کیفیت و ارزنده در زمینه تزریق فیلر گونه دریافت کنید.

هزینه تزریق فیلر گونه در کرج

یکی از دغدغه‌هایی که افراد برای انجام کارهای زیبایی دارند، هزینه‌ای است که باید برای انجام آن بپردازند. مانند همین تزریق فیلر گونه در کرج که همواره افراد متعددی برای مطلع شدن از هزینه‌ها به مرکز زیبایی آنسه مراجعه می‌کنند. لازم به ذکر است که، برای مشخص کردن هزینه تزریق فیلر گونه در کرج شما باید ابتدا برند مد نظرتان را مشخص کنید و سپس میزان حجم تزریقی مد نظر را.

هر برند قیمت متفاوتی دارد و این که هر چه مقدار تزریقی بیشتر باشد، مبلغی که باید برای تزریق فیلر گونه بپردازید بیشتر است. اما نکته‌ای که با اطمینان خاطر می‌توانیم در این مقاله بیان کنیم این است که مرکز زیبایی آنسه نسبت به سایر مراکز زیبایی مبلغ بسیار کمتری را از شما دریافت خواهد کرد در کنار خدمات ارزنده ای که ارائه می‌دهد.

انواع ژل گونه

  • ژل گونه رووفیل: یکی از ژل‌هایی که برای تزریق به گونه مناسب است ژل رووفیل است، ژلی بر پایه هیالورونیک اسید و پر کننده‌ای قوی.
  • ژل گونه پرفکتا: پرفکتا نیز بر پایه هیالرونیک اسید و محصول کشور فرانسه است. علاوه بر حجم دهی به گونه، پرفکتا می‌تواند چین و چروک را هم رفع کند.
  • ژل گونه الانسه: الانسه نوعی فیلر برای حجم دادن به گونه، لب، رفع چین‌های ریز صورت و آبرسانی پوست است. میکروسفرهایی که در ژل الانسه موجود هستند بدن برای ساخت کلاژن تحریک می‌کنند.
  • ژل گونه زیشل: ژل گونه زیشل هم ژلی امن و معتبر برای حجم دهی به گونه‌ها می‌باشد که ماندگاری خوبی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین پزشک مختصص تزریق فیلر گونه در کرج

بهترین فیلر برای تزریق به گونه

انواع مختلفی ژل برای تزریق کردن به گونه‌ها وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های منحصر بفرد خودشان را برای تزریق دارند اما این که کدام ژل بهتر است را باید با توجه به بودجه‌ای که دارید و نظر پزشک مشخص کنید. پزشک پس از مشخص کردن اهداف شما و بررسی نوع پوست‌تان، مناسب‌ترین فیلر را به شما معرفی خواهد کرد.

نحوه تزریق ژل گونه

پزشک پس از آن که پوست شما را معاینه و بررسی کرد، با کمک پماد بی حسی موضع تزریق را بدون حس می‌کند. پروسه بی حس شدن ناحیه، حدوداً 20 دقیقه زمان می‌برد. سپس با کمک سوزن‌های بسیار ظریف و مخصوص،  پزشک فیلر را وارد گونه می‌کند و با توجه به سلیقه مراجعه کننده، گونه را فرم می‌دهد. حدود 30 دقیقه یا کمتر این پروسه طول می‌کشد که با توجه به مهارت پزشک امکان دارد کمتر یا بیشتر شود.

تزریق فیلر گونه در کرج/ هزینه تزریق فیلر گونه/ عوارض تزریق فیلر گونه

 

نکات مهم قبل و بعد از تزریق فیلر گونه

  • خانم‌های باردار و شیرده از انجام این روش منع هستند.
  • در صورت عدم انتخاب پزشک متخصص و کلینیک معتبر امکان بروز اختلال و خونریزی وجود دارد.
  • قبل از تزریق حتماً سوابق بیماری یا حساسیت دارویی را در صورت داشتن به پزشک اطلاع دهید.
  • مواد و داروهای رقیق کننده خون را از یک هفته قبل تزریق قطع کنید.
  • از کمپرس یخ برای کاهش درد و تورم استفاده کنید.
  • استحمام با آب داغ و رفتن به سونا و استخر ممنوع است.
  • محل تزریق را فشار ندهید و زمان استراحت بر روی صورت نخوابید.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک تزریق ژل گونه در کرج کجاست؟


عوارض تزریق فیلر گونه

  • درد
  • سوزش
  • خارش
  • ایجاد بثورات پوستی
  • تورم
  • کبودی
  • خونریزی جزئی

عارضه‌های هستند که پس از تزریق فیلر گونه امکان بروز آن‌ها وجود دارد. البته باید گفت که این روش روشی غیر تهاجمی و نسبتاً کم عارضه‌ای است در صورتی که برای انجام یک کلینیک زیبایی خوب با پزشکانی متخصص را انتخاب کنید. اگر هم بخواهیم درباره عوارض خطرناک تزریق فیلر گونه صحبت کنیم آسیب به رگ‌ها، عفونت، نشست ژل، آسیب بافت‌ها و خونریزی شدید از عوارضی هستند که در صورت وجود آن‌ها باید سریعاً به پزشک اطلاع داده شوند.


بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک تزریق ژل در کرج


مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

اگر به دنبال بهبود ظاهر صورت و گونه خود هستید، روش تزریق فیلر گونه می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد. اما قبل از انجام هر گونه روش زیبایی، مشاوره با پزشک متخصص بسیار مهم است. کلینیک زیبایی آنسه به شما مشاوره رایگان ارائه می‌دهد که در آن، پزشک باید به شما توضیح دهد که چگونه این روش انجام می‌شود، اثرات جانبی آن چیست و چگونه مراقبت پس از انجام آن باید باشید. همچنین، پزشک باید با شما درباره نوع فیلر مناسب برای شما صحبت کند و به شما توضیح دهد که چگونه فیلر در صورت شما عمل می‌کند.

علاوه بر این، پزشک باید به شما توضیح دهد که آیا روش تزریق فیلر گونه با وضعیت پوست و صورت شما سازگار است یا خیر. همچنین، باید به شما توضیح دهد که آیا این روش برای حل مشکلات خاصی که در صورت و گونه دارید، مناسب است یا خیر.در مشاوره رایگان قبل از انجام روش تزریق فیلر گونه، پزشک باید به شما همچنین توضیح دهد که چگونه باید به مراقبت پس از انجام این روش بپردازید. این شامل مصرف داروهایی مانند ضد التهاب و ضد درد، استفاده از یخ‌زدایی و اجتناب از ضربه به صورت و گونه است. در نهایت، با مشاوره با پزشک متخصص و انتخاب مرکز زیبایی با کیفیت، می‌توانید بهترین تصمیمات را در خصوص استفاده از روش تزریق فیلر بگیرید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!


هزینه تزریق فیلر گونه در مرکز زیبایی انسه چقدر است؟

لازم به ذکر است که، برای مشخص کردن هزینه تزریق فیلر گونه در کرج شما باید ابتدا برند مد نظرتان را مشخص کنید و سپس میزان حجم تزریقی مد نظر را. هر برند قیمت متفاوتی دارد و این که هر چه مقدار تزریقی بیشتر باشد، مبلغی که باید برای تزریق فیلر گونه بپردازید بیشتر است. اما نکته ای که با اطمینان خاطر میتوانیم در این مقاله بیان کنیم این است که مرکز زیبایی آنسه نسبت به سایر مراکز زیبایی مبلغ بسیار کمتری را از شما دریافت خواهد کرد در کنار خدمات ارزنده ای که ارائه میدهد.

بهترین فیلر برای تزریق به گونه چیست؟

انواع مختلفی ژل برای تزریق کردن به گونه‌ها وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های منحصر بفرد خودشان را برای تزریق دارند اما این که کدام ژل بهتر است را باید با توجه به بودجه‌ای که دارید و نظر پزشک مشخص کنید. پزشک پس از مشخص کردن اهداف شما و بررسی نوع پوست‌تان، مناسب‌ترین فیلر را به شما معرفی خواهد کرد.

عوارض خطرناک تزریق فیلر گونه چیست؟

باید گفت که این روش روشی غیر تهاجمی و نسبتاً کم عارضه‌ای است در صورتی که برای انجام یک کلینیک زیبایی خوب باپزشکانی متخصص را انتخاب کنید. اگر هم بخواهیم درباره عوارض خطرناک تزریق فیلر گونه صحبت کنیم آسیب به رگ‌ها، عفونت، نشست ژل، آسیب بافت‌ها و خونریزی شدید از عوارضی هستند که در صورت وجود آن‌ها باید سریعاً به پزشک اطلاع داده شوند.

پانوشت: تزریق فیلر گونه در کرج، هزینه تزریق فیلر گونه، عوارض تزریق فیلر گونه، نحوه تزریق ژل گونه