برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده است که هیر فیلر چیست و چقدر هزینه دارد؟ آیا به دنبال مرکز انجام هیرفیلر خوب در کرج هستید؟ هیر فیلرها آمپول‌های پر کننده‌ای هستند که به تقویت موهای شما می‌پردازند. داشتن موهای پر نشانه جوانی و زیبایی ست، از این رو اگر این بخش از زیبایی‌ دچار مشکل شود، سریعاً اقدامی برای حل این مشکل می‌کنند. مو عضوی از بدن است که به دلایلی مانند گرمای شدید، مواد شیمیایی رنگ‌ها، پوشاندن مو با کلاه یا روسری، کمبود ویتامین‌های لازم پوست، تنش‌ها و استرس‌های عصبی دچار آسیب می‌شوند‌. این آسیب‌ها می‌توانند ریزش مو و یا قطع رشد مو باشد. هیر فیلر به شما کمک می‌کند تا این مشکلات حل شوند و موهایی سالم و زیبا داشته باشید.

هیر فیلر چیست و چقدر هزینه دارد؟

هیر فیلرها آمپول‌های تقویت کننده مو هستند که ترکیباتی از جمله هیالورونیک اسید، دکا پپتید ۱۰، اکتا پپتید ۲، اکتا پپتید ۱۱، دکا پپتید ۱۸، دکا پپتید ۲۸، الیگو پپتید ۵۴، الیگو پپتید ۷۱ و نمک و فسفات دارند. این ترکیبات همگی به جوانسازی و زیباتر کردن موهای شما منجر می‌شوند. این روش کاملاً بی‌خطر و موثر است. برای دانستن مقدار دقیق هزینه هیر فیلر حتما باید با پزشک متخصص این حوزه مشورت نمایید. هزینه هیر برای هر فردی با توجه به نیاز موهایش متغیر است. به طور مثال هزینه تزریق کسی که با دو جلسه تزریق هیر فیلر موهایش تقویت شود با فردی که به جلسات بیشتری نیاز داشته باشد کاملا متفاوت است. از جمله عوامل تعیین کننده هزینه هیر فیلرها برندی که تزریق می‌کنید می‌باشد. نکته‌ای که مراجعه کننده باید توجه فرماید این است که مرکزی را برای تزریق انتخاب نماید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم برندهای معتبری استفاده نماید. بسیاری از کلینیک‌ها هستند که علاوه بر گرفتن هزینه‌های گزاف برندهای نامعتبری استفاده می‌کنند، پس در انتخاب‌تان دقت فرمایید. ما به شما کلینیک زیبایی آنسه را در شهر کرج محدوده عظیمیه پیشنهاد می‌کنیم که در ازای بهترین خدمات مناسب‌ترین قیمت‌ها را دارند.

چرا هیر فیلر مفید است؟

  • هیر فیلر می‌تواند باعث ترمیم تار موهایی شود که بر اثر عواملی آسیب دیده‌اند.
  • هیر فیلر تارها را با مواد مغذی موجود در ترکیباتش تقویت می‌کند.
  • هیر فیلر فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند و آن‌ها را برای رشد بیشتر تحریک می‌کند.
  • از ریزش موها جلوگیری می‌کند.
  • تارهایی که خشک و دهیدراته هستند را مرطوب و آبرسانی می‌کند.
  • موها را براق و زیبا می‌کند.
  • بیماری آلوپسی را متوقف می‌کند.
  • خون رسانی به مو را افزایش می‌دهد.

زمان تزریق هیر فیلر چقدر است؟

تزریق هیر فیلر معمولا زمان زیادی نمی‌برد. ۱۵ الی ۲۰ دقیقه حداکثر زمان تزریق است که زمان هم باز به میزان تزریق شما بستگی دارد.

هیر فیلر چیست و چقدر هزینه دارد

آیا تزریق هیر فیلر عوارض دارد؟

تزریق هیر فیلر عوارض زیاد و طولانی نخواهد داشت. میزان کمی سوزش، خارش، قرمزی، تورم و درد خفیف ممکن است در ناحیه تزریق شده ایجاد شود که مدت زیادی طول نخواهد کشید. اما اگر این روش درمانی در مرکز نامعتبر و غیر استاندارد انجام شود، ممکن است روش تزریق غلط باشد و یا برندهای نامعتبر و تاریخ مصرف گذشته استفاده شود عوارض شدیدتر و اثر گذاری بی‌نتیجه را شاهد خواهید بود.

تاثیر هیالورونیک اسید موجود در هیرفیلر چیست؟

هیالورونیک اسید موجود در هیرفیلر باعث می‌شود اثر هیرفیلر بیشتر و ماندگارتر شود. هیالورونیک اسید چون ماده‌ای سازگار با ساختارهای بدن است ماندگاری دارد. همچنین این موها را مرطوب می‌سازد و اجازه نمی‌دهد موها خشک و شکننده شوند.

تفاوت هیر فیلر و مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی هم مانند هیر فیلر روشی درمانی برای تقویت موهای آسیب دیده و ضعیف شده است. اما این دو روش تفاوت‌هایی دارند. قیمت این دو روش نسبت بهم متفاوت است. نتایج تزریق هیر فیلر بیشتر و بسیار ماندگارتر است. مراقبت‌های قبل و بعد از این روش‌ها متفاوت است. دوره‌ی درمانی متفاوت‌تری هم دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در جهانشهر کرج کجا می‌باشد؟

مزوتراپی بهتر است یا تزریق هیر فیلر

مزوتراپی مجموعه چندین ویتامین مفید برای تقویت موها می‌باشد اما هیر فیلر موادی دارد برای تحریک رشد مو و تحریک فولیکول‌های مو برای جلوگیری از بیماری‌هایی سر و مو. نمی‌توان تشخیص داد که کدام بهتر است، مهم این است که موهای شما به کدام یک از این دو روش درمانی نیاز بیشتری دارد.

رشد مجدد موها پس از تزریق هیر فیلر

هیر فیلر باعث می‌شود تا نواحی که بر اثر ریزش مو یا بیماری‌ها خالی شده اند دوباره پر شوند و موهای این نواحی شروع به رشد کنند. مواد موجود در هیر فیلر ریشه مو را تقویت می‌نماید و آن‌ها را برای رشد تحریک می‌کنند. ترکیبات موجود در آن اجازه نمی‌دهد تا موها رشد پراکنده و غیر یکنواخت داشته باشند.

نحوه تشخیص هیر فیلر اصلی

در قدم اول برای این کار سعی کنید مرکزی معتبر و نام آشنا را برای تزریق انتخاب کنید. با این کار اطمینان دارید از برند هیر فیلرهای مصرفی. دومین قدم در پایین جعبه هیر فیلر برچسب زرد رنگی وجود دارد که تاریخ هیر فیلر، مرکز ارائه دهنده و بارکد محصول روی آن ثبت شده است. همچنین باید نام برند در زیر محصول نوشته شده باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز کاشت مو در کرج 

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

کلینیک زیبایی آنسه مرکزی در شهر کرج، این تضمین را به شما می‌دهد که از بهترین برندهای هیر فیلر برای مراجعه کنندگانش استفاده می‌کند. این مرکز معتبر برای کسانی که قصد تزریق هیر فیلر دارند یک جلسه مشاوره رایگان در نظر گرفته است تا فرد درباره میزان تزریق و برند هیر فیلر با پزشک متخصص مشورت نماید. در این جلسه پزشک شما را به بهترین روش ممکن راهنمایی می‌کند که بهترین نتیجه حاصل شود.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

هیر فیلر چیست؟

هیر فیلر آمپول تقویت کننده موها ست. در ترکیبات خود مواد مغذی برای تار و ریشه مو دارد به علاوه هیالورونیک اسید برای مرطوب کردن موها.

هزینه هیر فیلر چقدر است؟

هزینه هیر فیلر برای هر فردی متفاوت است. نمیتوان عدد دقیقی را مشخص کرد و هزینه آن با توجه به میزان تزریق و برند مصرفی متفاوت می‌باشد.

عوارض هیر فیلر چه می‌باشد؟

هیر فیلر عوارض شدید ندارد. ممکن است دچار کمی سوزش، درد خفیف و خارش در ناحیه تزریق شده شوید.

پانوشت: هیر فیلر چیست، هزینه هیر فیلر چقدر می‌باشد، عوارض هیر فیلر، رشد مجدد مو پس از هیر فیلر، تشخيص هیر فیلر اصلی، تاثیر هیالورونیک اسید در هیر فیلر