با افزایش سن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا به دلیل عوامل ژنتیکی ابروها و پلک های افراد افتاده شده و باعث می شود چهره فرد خسته جلوه کند. این امر موجب می شود فرد نسبت به گذشته از حالت چشم خود راضی نباشد. جهت لیفت ابرو و چشم ها روش های متفاوتی وجود دارد. تزریق بوتاکس یکی از این روش ها است. محل تزریق بوتاکس و میزان ماده تزریق شده باعث می شود چشم ها تغییرات زیادی داشته باشند. چشمان گربه ای یکی از حالت های چشم است که با تکنیک تزریق بوتاکس می توان به راحتی به آن رسید. در مطلب پیش رو به موضوع بوتاکس چشم گربه ای در کرج می پردازیم و بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج را به شما مخاطبان عزیز معرفی می کنیم.

بیشتر بخوانید : بهترین دکتر زاویه سازی صورت در کرج کیست؟

بوتاکس چشم گربه ای

افراد زیادی به خصوص خانم ها تمایل به داشتن چشم های کشیده یا گربه ای شکل دارند. با استفاده از تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج می توانید چشمان کشیده و جذابی داشته باشید. با توجه به تحقیقات انجام شده باید بدانید که افرادی که دارای چشم های درشت و کشیده هستند؛ در مقایسه با افرادی که چشمان افتاده یا ریز دارند جذابیت بیشتری دارند. این روزها بوتاکس چشم گربه ای یکی از تکنیک های پرطرفدار برای رسیدن به این حالت است.

زیبایی چشم ها باعث افزایش اعتماد به نفس به ویژه در خانم ها می شود و جذابیت ظاهری آنها را دوچندان می کند. برای رسیدن به حالت چشم گربه ای پزشک بوتاکس را در نواحی اطراف چشم تزریق می کند. به این صورت چشم ها حالت کشیده و گربه ای شکل پیدا می کنند.

با کشیدگی ناحیه اطراف چشم و کشیده شدن انتهای ابروها به سمت بالا، چروک های اطراف چشم از بین خواهند رفت. با استفاده از بوتاکس چشم گربه ای می توانید مانع از افتادگی گوشه ی چشم ها و پلک ها شوید. لازم است بدانید نتایجی که از بوتاکس چشم گربه ای مشاهده می‎کنید، موقتی است و بعد از مدت مشخص از بین می رود. در صورت تمایل به ادامه دار بودن باید مجددا بوتاکس تزریق کنید.

بوتاکس چشم گربه ای در کرج/ بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج

تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج

اگر قصد تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج را دارید، بهتر است بدانید که برای این امر انتخاب بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج نیز امری حائز اهمیت است. چرا که مشخص کردن نقاط تزریق، میزان بوتاکس تزریق شده، برند بوتاکس مورد استفاده از جمله فاکتورهای مهمی هستند که باید توسط یک پزشک باتجربه و متخصص مشخص شود. در صورت انتخاب پزشک غیر متخصص احتمال وارد شدن خطرات و آسیب های جبران ناپذیر افزایش می یابد.
اگر به دنبال بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج هستید، می توانید به کلینیک آنسه در عظیمیه کرج مراجعه نمایید و با بهره مندی از تخصص و مشاوره های پزشکان متبحر این مجموعه بهترین تزریق بوتاکس را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : درباره مزوتراپی بعد از هایفو بیشتر بدانید!

بیشتر بخوانید : زگیل تناسلی چیست؟

قیمت بوتاکس چشم گربه ای در کرج

همان طور که می دانید در میان اجزای صورت زیبایی چشم ها تاثیر زیادی در اعتماد به نفس دارد. به همین دلیل اکثر افراد به خصوص بانوان جهت افزایش جذابیت چشمان خود از تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج استفاده می کنند. لازم به ذکر است که انتخاب بوتاکس چشم گربه ای علاوه بر اینکه باعث کشیدن شدن چشم ها می شود؛ موجب رفع چین و چروک و یا افتادگی پلک ها می شود. اگر دچار افتادگی چشم و پلک شده اید؛ استفاده از بوتاکس چشم گربه ای می تواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. با تزریق بوتاکس از معروف ترین برندها با کیفیت عالی و ایده آل ترین هزینه در کلینیک آنسه، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره خود ببخشید.

بیشتر بخوانید : بوتاکس چیست و چطور عمل می کند؟

بیشتر بخوانید : مزوتراپی بعد از کاشت مو در کرج

مزیت های تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کلینیک آنسه

همانطور که گفته شد تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج جهت کشیده شدن چشم ها و برطرف کردن چین و چروک های صورت مزیت هایی را به همراه دارد. از رایج ترین مزیت های تزریق بوتاکس چشم گربه ای می توان هزینه کم و غیرتهاجمی بودن آن را نام برد. لازم است بدانید در این روش هم مانند سایر روش های تزریق بوتاکس، پزشک از سوزن های بسیار ریز مخصوص بوتاکس استفاده می کند. در این تکنیک زیبایی با ایجاد انقباض در عضلات دور چشم ها، چشمان زیباجو در مقایسه با حالت قبل کشیده تر می کند. جالب است بدانید که نتایج حاصل از بوتاکس چشم گربه ای موقتی بوده و ماندگاری دائمی ندارد و پس از گذشت مدت زمانی در صورت تمایل باید مجدد اقدام به تمدید تزریق نمایید.

بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج کیست؟

تزریق بوتاکس امری است که به مهارت و تجربه ی یک متخصص نیاز دارد تا از بروز عوارض جبران ناپذیر و ناخوشایند جلوگیری شود. آیا به دنبال بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج هستید؟ اگر قصد جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس را دارید؛ جهت دریافت بهترین نتایج به پزشکان متخصص کلینیک آنسه در کرج مراجعه کنید. جهت مشاهده نمونه کارهای کلینیک آنسه در زمینه تزریق بوتاکس به صفحه اینستاگرام این مجموعه معتبر مراجعه نمایید. بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج را در کلینیک آنسه بیابید.

بیشتر بخوانید : قیمت برداشتن خال در کرج

کلینیک آنسه | بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در کرج

در استان البرز و شهر کرج کلینیک های زیادی برای تزریق بوتاکس و سایر تکنیک های زیبایی در حال فعالیت هستند. اما باید بدانید کلینیک آنسه به دلیل برخورداری از عالی ترین ویژگی ها، به عنوان بهترین کلینیک زیبایی در عظیمیه کرج شناخته شده است. به همین دلیل مراجعین این کلینیک برجسته روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از ساکنین شهر کرج این کلینیک معتبر را جهت انجام خدمات زیبایی خود انتخاب می کنند.

کلینیک آنسه با برخورداری از بهترین و مجرب ترین پزشک های متبحر قادر است بی نظیر ترین خدمات زیبایی را به زیباجویان ارائه دهد. کلینیک آنسه با برخورداری از دستگاه های جدید با تکنولوژی ساخت عالی، مجهزترین کلینیک زیبایی در عظیمیه کرج است. جهت تزریق بوتاکس چشم گربه ای در کرج  از کلینیک آنسه کمک بگیرید و شاهد بهترین نتایج در چهره خود باشید.

پانوشت : بوتاکس چشم گربه ای در کرج، بهترین دکتر تزریق بوتاکس کرج، بهترین کلینیک بوتاکس در کرج، هزینه بوتاکس چشم گربه ای