همه ما خواهان این هستیم که پوستی صاف و شفاف و بدون موی زائد داشته باشیم. از همین رو به روش‌هایی برای بدست آمدن این هدف می‌پردازیم. استفاده از لیزر یکی از روش‌های امروزی ست که افراد زیادی چه آقا و چه بانوان به سراغن آن می‌روند. برای انجام لیزر لازم است تا مرکز مناسبی را انتخاب کنید که نتیجه دلخواه‌تان بدست بیایید و همچنین قیمت مناسبی برای خدمات لیزرش داشته باشد.

قیمت لیزر موهای زائد در کرج

قیمت لیزر موهای زائد در هر مرکزی متفاوت است. این قیمت با توجه به نوع دستگاه کاربردی و محل مد نظر برای تزریق می‌تواند متفاوت باشد. یکی از ویژگی‌های کلینیک خوب برای انجام لیزر، قیمت‌های مناسب به همراه استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته است. برای محاسبه قیمت لیزر حتماً باید مراجعه کننده با پزشک متخصص مشورت نماید تا مشخص شود هر مراجع به چند جلسه لیزر و چه نوع لیزری احتیاج دارد. در آن زمان می‌توان درباره قیمت لیزر عدد مشخصی بیان کرد. متاسفانه بعضی از مراکز هستند که با توجه به استفاده از دستگاه‌های قدیمی و بی‌اثر و تیم غیر حرفه‌ای، قیمت‌های بالایی برای انجام خدمات لیزر تعیین می‌کنند. بعضی از مراکز هم با بکار گیری دستگاه‌های قدیمی و بی‌اثر قیمت پایین تعیین می‌کنند. در هر دو صورت فرد به نتیجه دلخواه از لیزر نمی‌رسد و یا دچار آسیب‌هایی مانند سوختگی و تیرگی پوست می‌شوند. از این رو برای گرفتن قیمت مناسب به همراه خدمات خوب باید کلینیکی معتبر را انتخاب نمایید. به عنوان یک مرکز خوب و معتبر در شهر کرج ما به شما کلینیک زیبایی آنسه را معرفی می‌کنیم. این کلینیک با توجه به نیاز پوست شما از بهترین دستگاه لیزر ممکن استفاده می‌نماید و نسبت به مراکز دیگر در شهر کرج قیمت‌های مناسب‌تری دارد. برای گرفتن قیمت لیزر موهای زائد در کرج از این مرکز می‌توانید با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

شات لیزر

هر بار تخلیه اشعه‌ی دستگاه لیزر را شات لیزر می‌نامند. شات لیزر به روی سطح پوست برمی‌خورد و موهای زائد آن ناحیه را می‌سوزاند. در این هنگام ممکن اسن شما بوی سوخته احساس کنید که این بو ناشی از سوختن مو یا فولیکول مو می‌باشد. هنگامی که فولیکول مو می‌سوزد، دیگر قادر به رشد نخواهد بود و حذف می‌شود. این اتفاق ممکن است یا در یک جلسه بیافتد و یا ممکن است به چندین جلسه لیزر نیاز داشته باشد.

برگشت موهای زائد پس از لیزر

بعد از لیزر ممکن است موهای زائدتان ممکن است موها دوباره رشد کنند. بنابراین لازم است تا لیزر هر چند وقت یک بار تمدید شود تا اثر دائمی داشته باشد. هر چه جلسات لیزر بیشتر بگذر موهای شما کمتر و کمتر خواهند شد.

قیمت لیزر موهای زائد در کرج

لیزر موهای زائد مردان در کرج

امروزه با پیشرفت علم و فناوری امکان لیزر موهای زائد برای آقایان هم فراهم آمده است. لیزر گزینه‌ی بسیار خوبی برای آقایانی است که وقت کافی برای حذف موهای زائدشان ندارند. این روش برای آن‌ها بسیار سریع و کارآمد،کم درد و بی دردسر است. می‌توانند در کمترین زمان ممکن لیزر انجام دهند تا همیشه مرتب باشند. اگر به دنبال مرکزی برای لیزر موهای زائد مردان در کرج هستید می‌توانید به کلینیک زیبایی آنسه مراجعه کنید. این مرکز تمامی خدمات لیزر برای همه نواحی را انجام می‌دهد. لیزر صورت، گردن، خط ریش، چانه، زیر بغل، قفسه سینه و … از جمله نواحی لیزر برای آقایان است. لیزر برای آقایان سبب می‌شود تا حجم و تعداد موهایشان کاهش یابد و حذف شود، بهداشت پوست‌شان رعایت شود، موهای زیر پوستی‌شان از بین برود، موهای صورت‌شان همیشه مرتب باشد و آقایانی که دچار کچلی پراکنده در سرشان هستند، بتوانند با لیزر تمام سطح سر به طاسی یک دست سر دست یابند، که جلوه‌ی بهتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد مردان در کرج کجاست؟

مراقبت‌های پس از لیزر

  • محل لیزر شده را با شوینده‌ها نشویید.
  • محل لیزر شده را آرایش نکنید.
  • از فعالیت بدنی شدید پرهیز کنید.
  • سعی کنید تا ۲۴ ساعت استحمام نکنید.
  • پوست لیزر شده را در برابر نور خورشید قرار ندهید.
  • ناحیه لیزر شده را با کرم ضد آفتاب بپوشانید.
  • در بین جلسات لیزر، قبل یا بعد از آن‌ها پوست‌تان را برنزه نکنید.
  • اگر در بین جلسات لیزر، موهای زائدتان دوباره شروع به رشد کرد آن‌ها را فقط با تیغ شیو کنید. استفاده از موم‌ها یا کرم‌های موبر اثر لیزر شما را به طور کلی از بین می‌برد.

لیزر موهای زائد در دوران بارداری و شیردهی

انجام لیزر در دوران بارداری ممنوع است. چرا که تشعشعات لیزر ممکن است اثرات خطرناکی بر روی جنین داشته باشد. اما در دوران شیر دهی ممنوعیتی برای انجام لیزر ندارید، ولی بهتر است قبل از شروع پروسه لیزر با پزشک‌تان مشورت نمایید.

اثر لیزر بر روی غدد لنفاوی و بارداری

اشعه لیزر آنقدری قوی نیست که بتواند به غدد لنفاوی و یا تخمدان‌ها برسد. بنابراین اثری روی آن‌ها نخواهد داشت. اشعه لیزر همانند گرما به پوست می‌رسد که گرما قادر به نفوذ به بافت‌هاب عمیق نیست. این مسئله در آزمایشگاه معتبر جهانی تست شده است و جای نگرانی برای فرد باقی نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای زائد در آزدگان کرج کجا می‌باشد؟

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

کلینیک زیبایی آنسه برای قبل از شروع پروسه لیزر یک جلسه مشاوره رایگان دارد. در این جلسه شما می‌توانید درباره قیمت، تعداد جلسات لیزر و نوع دستگاه لیزرتان از پزشک متخصص سوال نمایید. پزشکان متخصص این مرکز شما را به بهتر نحو ممکن راهنمایی می‌نمایند تا بهترین و مثبت‌ترین نتیجه حاصل شود.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

قیمت لیزر موهای زائد چقدر می‌باشد؟

قیمت لیزر برای هر فردی کاملاً متفاوت است. این قیمت به نوع دستگاه کاربردی و ناحیه‌هایی که قرار است لیزر بشوند مرتبط می‌باشد.

آیا پس از لیزر موهای زائد امکان رشد دارند؟

می‌توان گفت بله‌. بعضی افراد هستند که پس از لیزر موهای زائدشان دچار رشد دوباره می‌شوند. این افراد باید هر چند وقت یکبار جلسات لیزرشان را تمدید نمایند.

تاثیر لیزر بر روی غدد لنفاوی چه می‌باشد؟

اشعه لیزر به طور گرما روی پوست می‌خورد. این گرما قادر به نفوذ به بافت‌های عمیق و غدد نمی‌باشد. پس برای تاثیر آن بر روی غدد نگران نباشید.

پانوشت: قیمت لیزر موهای زائد در کرج، تاثیر لیزر روی غدد لنفاوی و بارداری، لیزر در دوران بارداری و شیردهی، مراقبت‌های پس از لیزر