لیزر موهای زائد یک روش مطمئن و آسان برای کسانی ست که از حجم میزان رویش موهای زائدشان رنج می‌برند. موی زائد به موهایی گفته می‌شود که در مناطقی از بدن می‌رویند و باعث تعریق و چربی‌ها می‌شوند. این موها باید حذف شوند، و برای حذف آن‌ها روش‌های متفاوتی وجود دارد که لیزر آن‌ها از همه بی‌دردسر‌تر است. برای یافتن مرکز لیزر موهای زائد در آزادگان کرج، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

لیزر موهای زائد در آزادگان کرج

همشهریان عزیز کرجی که به دنبال مرکزی برای لیزر هستند، کلینیک زیبایی آنسه پیشنهاد ما به آن‌ها ست. این مرکز به عنوان بهترین مرکز لیزر موهای زائد در آزادگان کرج است که از جدیدترین دستگاه‌های لیزر با بیشترین میزان جواب‌دهی استفاده می‌کند. این کلینیک در حوزه‌ی لیزر مشاورین و متخصصینی دارد که به سوال‌های شما در این زمینه پاسخ می‌دهند.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج

فواید لیزر موهای زائد

  • لیزر به عنوان یک روش برای حذف موهای زائد، دقت بالایی دارد که تقریباً همه‌ی موهای زائد را از بین می‌برد.
  • لیزر موهای زائد روشی سریع است که به سرعت می‌تواند موهای زائد را حذف کند. این روش برای کسانی که مشغله زیادی دارد مناسب است.
  • هزینه‌ی این روش با توجه به اثر گذاری دائمی‌اش خیلی بالا نیست.
  • این روش درد کمی دارد و مانند تیغ که سبب زخم می‌شود و موم‌ها که درد ایجاد می‌کنند نیست.
  • لیزر را برای هر نواحی می‌توانید استفاده کنید و محدودیت ندارد.
  • موهای زیر پوستی شما را حذف می‌کند و از ایجاد دوباره آن‌ها جلوگیری می‌کند.
  • تاثیر این روش بسیار زیاد است.

سوختگی پوست پس از لیزر

اگر لیزر توسط غیر متخصص با دستگاه‌های قدیمی و اشعه‌های نامناسب با نوع پوست و موهای زائدتان انجام شود، شما را دچار سوختگی و تیرگی پوست می‌کند. بنابراین برای جلوگیری از این علائم سعی کنید، مرگزی را انتخاب کنید تا متخصصین این حوزه را داشته باشد. کلینیک زیبایی آنسه، یک مرکز لیزر موهای زائد در آزادگان کرج است که بهترین پزشکان پوست را دارد.

عملکرد لیزر چگونه است؟

دستگاه لیزر اشعه‌های فرو سرخ را به موهای روی پوست می‌رساند، این اشعه‌ها موهای تیره را شناسایی و فولیکول‌های آن را ضعیف می‌کنند. هنگامی که فولیکول مو ضعیف شد، مو دیگر قادر به رویش و رشد نیست که به همین طریق موها از بین می‌روند. هر چه پوست روشن‌تر باشد و موها تیرتر، لیزر آن‌ها را بهتر تشخیص می‌دهد.

لیزر موهای زائد در آزدگان کرج

انواع لیزر

لیزرها انواع مختلفی دارند که هر کدام اشعه خاصی برای نوع پوست و موی خاصی از خود ساطع می‌کنند؛

لیزر دیود

لیزر دیود هم برای پوست‌های روشن و هم پوست‌های تیره مناسب است. این لیزر انرژی بالایی به پوست می‌رساند که توسط فولیکول‌های مو جذب می‌شوند و تاثیر می‌گذارند. این لیزر برای پوست‌های تیره‌تر تاثیر بیشتری دارد اما روی موهای نازک و کم رنگ تاثیر کمتری دارند.

لیزر الکساندریت

این لیزر سریع‌ترین لیزر می‌باشد که برای حذف موهای زائد از مناطق بزرگ پوست بسیار مناسب می‌باشد. این لیزر  نوع جدید و رایجی است که برای پوست‌های سفید و موهای تیره مناسب است و قابلیت نفوذ به عمق پوست را دارند تا فولیکول‌های در حال رشد را هم از کار بیندازند.

لیزر NdYAG

این نوع لیزر برای انواع پوست به خصوص پوست‌های برنزه بسیار مناسب است. روی موهای نازک و روشن تاثیر کمی دارد و روی بافت اطراف موی زائد اثری ندارد‌. این لیزر اثری دائمی برای موهای زائد و کاملاً بی آسیب که برای نواحی زیر بغل، گردن، کمر، سینه و دست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزر IPL

لیزر IPL موها را کاهش می‌دهد، آن‌ها را حذف نمی‌کند. این لیزر بیشتر روی رنگ فولیکول‌های مو اثر دارد. این لیزر کاملاً بدون درد است و مناسب برای پوست‌های روشن و موهای تیره می‌باشد. لیزر IPL اثر گذاری زیادی در کاهش موها دارد. این لیزر برای قفسه سینه، گردن، صورت و دست و پاها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیزر روبی

این لیزر با جذب بالای ملانین برای کسانی که موهای نازک دارند مناسب است. این لیزر برای دو نوع پوست، هم تیره و هم روشن، مناسب است و از جمله لیزرهای اولیه وارد شده به این عرصه می‌باشد. این لیزر به پوست‌های نازک بهتر جواب می‌دهد تا پوست‌های ضخیم‌تر. کسانی که از لیزر روبی استفاده می‌کنند باید از قرار گرفتن در برابر آفتاب خودداری کنند و حدالامکان از ضد آفتاب‌های قوی استفاده نمایند.

تغییر وضعیت مو پس از لیزر

هنگامی که اشعه لیزر به مو تابانده می‌شود، موها شروع به ریزش می‌کنند و آن موهایی را که رو به رشد بودن دیگر نمی‌توانند به رشد ادامه دهند و متوقف می‌شوند. اما گاهی هم ممکن است پس از لیزر مو روند طبیعی خودش را داشته باشد و پس از گذشت یک یا دو هفته شروع به ریزش کند. هر چه تعداد جلسات لیزر بیشتر می‌شود موها ضعیف‌تر و کمتر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: مرکز تزریق هیر فیلر در کرج کجا می‌باشد؟

قبل از شروع پروسه لیزر چه داروهایی را نباید مصرف کرد؟

  • داروهایی که به نور حساسیت دارند
  • راکوتان
  • اکثر آنتی بیوتیک‌ها
  • رتینوئید
  • اسیدهای هیدروکسل

این داروها باید از یک هفته قبل از لیزر قطع شوند تا سبب اختلال در لیز یا حساسیت نشوند.

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

با توجه به این که هر نوع پوست و مویی لیزر خاص خودش را دارد، کلینیک زیبایی آنسه یک جلسه مشاوره رایگان در نظر گرفته است تا مراجع کننده گرامی در این باره با پزشک متخصص پوست مشورت نماید. در زمینه لیزر انتخاب نوع لیزر در نتیجه گیری نهایی بسیار مهم است، پس لازم است تا این درباره با پزشک متخصص این حوزه صحبت کنید و تحت معاینه قرار بگیرید. با در نظر گرفتن این نکات می‌توانید به طور دائمی از شر موهای زائد‌تان خلاص شوید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در آزادگان کرج کجا است؟

کلینیک زیبایی آنسه بهترین مرکز لیزر این منطقه است‌. این کلینیک برای لیزر موهای زائد از دستگاه‌های پیشرفته و تیمی حرفه‌ای استفاده می‌کند.

آیا مو پس لیزر تغییر وضعیت دارد؟

بله. موهای زائد شما پس از لیزر ممکن است شروع به لیزر کنند. اما ممکن است به روند رشد خود ادامه دهند و پس از جلسه دوم ریزش را شروع کنند. این وضعیت بستگی به ضخامت و تراکم موهای زائدتان دارد.

فواید لیزر موهای زائد چیست؟

این روش بسیار سریع، آسان، بی درد، کم درد سر، با هزینه مناسب است. از جمله این که هم مناسب آقایان و هم بانوان می‌باشد و تبعیض جنسیتی ندارد.

پانوشت: لیزر موهای زائد در آزادگان کرج، سوختی پس از لیزر، فوایر لیزر، عملکرد لیزر، تغییر وضعیت مو پس از لیزر، داروهای ممنوع قبل از لیزر