زیبایی ظاهر برای هر کسی مهم است و اگر کسی در صورتش دچار نقصان یا کاستی باشد می‌کوشد تا آن‌ها را برطرف کند. یکی از روش‌های برطرف کردن این کاستی‌ها در صورت که امروزه بسیار رایج شده، تزریق فیلر به نقاط ضعف صورت می‌باشد. فیلرها باعث می‌شوند تا یک سری از فرورفتگی‌ها و خطوط عمیق در صورت پر شوند و جلوه‌ای زیبا داشته باشند. فیلرها ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید هستند که می‌توانند در بافت مورد نظر حجم ایجاد کنند‌، آن‌ها با جذب آب حجیم‌تر و  با دفع آب کم حجم می‌شوند.برای انجام این کار بهتر است مرکزی معتبر با پزشکانی متخصص را برگزینید. در شهر کرج کلینیک زیبایی آنسه به عنوان یک مرکز همراه با پزشکان متخصص می‌تواند این خواسته شما را برآورده کند.

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

تزریق فیلرها که سبب زیبایی هر چه بیشتر افراد می‌شوند، باید توسط پزشک متخصص و متبحر انجام شود تا نتیجه‌ی رضایت بخشی را برای فرد ایجاد کند. یک پزشک خوب برای تزریق فیلر باید ویژگی‌هایی مانند؛ داشتن تجربه‌ی زیاد، تند بودن دست به هنگام تزریق، تشخیص درست نوع بافت پوست مراجع کننده و تشخیص درست میزان تزریق از جمله‌ی این ویژگی‌ها ست. داشتن این ویژگی‌ها در کنار یک دیگر سبب می‌شود تا مراجع از نتیجه‌ی تزریق راضی باشد و به هنگام تزریق درد کمی داشته و پس از تزریق عوارض کمتری داشته باشد. کلینیک زیبایی آنسه دارای بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج است، که این موضوع را می‌توان از میزان رضایت مراجعین این کلینیک متوجه شد. کلینیک زیبایی آنسه از بهترین دکترهای متخصص حوزه تزریق فیلر بهره برده است.

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

بهترین مرکز تزریق ژل در کرج

کاربرد فیلر چیست؟

  • پر کردن چین و چروک، خط خنده، خط اخم، خط‌های افقی پیشانی.
  • صاف کردن اسکارهای فرورفته.
  • قرینه سازی نقاطی از صورت که به دلیل عوامل محیطی دچار ناهمگونی شده است.
  • حجم‌دهی به نقاط کم حجم و خوش فرم کردن این نقاط‌.

میزان اثر گذاری فیلر چقدر است؟

فیلرها همان اسید هیالورونیک هستند، که در بدن نیز تولید می‌شوند و با بدن سازگاری دارند. به دلیل همین سازگاری با توجه به برند و کیفیت فیلر بین ۱۲ تا ۱۸ ماه می‌تواند ماندگار باشد. اما یک سری فیلرها هم هستند که ۲ تا ۵ سال نیز ماندگارند.

آیا تزریق فیلر ایجاد عفونت می‌کند؟

تزریق فیلرها به هیچ عنوان عفونت ایجاد نمی‌کند، مگر این که این کار توسط پزشک غیر متخصص یا کلینیک‌های نامعتبر انجام شود که این در صورتی ست که، بهداشت رعایت نشود، فیلر برند نامعتبری باشد و یا پزشک از روش غیر صحیحی تزریق را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین مرکز لیزر موهای مردان در کرج کجا است؟

مشاوره رایگان کلینیک زیبایی آنسه

کلینیک زیبایی آنسه برای این که مراجع کننده گرامی بتواند بهترین تصمیم را برای اقدام به تغییرات در خودش بگیرد، یک جلسه‌ مشاوره رایگان در نظر گرفته است. طی این جلسه مراجع کننده با پزشک متخصص درباره تزریق فیلر مشورت می‌کند تا بهترین نتیجه بدست بیاید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج کجا است؟

می‌توان گفت بهترین پزشکان را کلینیک زیبایی آنسه دارد. این مرکز پزشکان متخصص و متبحری دارد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

آیا تزریق فیلر عفونت ایجاد می‌کند؟

خیر. در واقع این اتفاق طی شرایط بدی پیش می‌آید. مثلاً اگر مرکز نکات بهداشتی را رعایت نکند یا پزشک تخصص لازم را نداشته باشد، فرد دچار عفونت خواهد شد.

ماندگاری فیلرها چقدر است؟

فیلرها ماندگاری متفاوتی دارند‌. اما اکثر آن‌ها بین ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند.

پانوشت: بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج، تزریق فیلر در کرج، کلینیک زیبایی آنسه، کاربرد فیلر چیست، عفونت پس از تزریق فیلر