تزریق بوتاکس امروزه یکی از متداول ترین روش های جوانسازی در بزرگسالان محسوب میشود. این روش کاملاً غیرتهاجمی بوده و با تزریق اندکی بوتاکس پوستی کاملاً صاف و بدون خط و خطوط خواهید داشت. حال اگر به دنبال یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه بهترین مرکز بوتاکس در کرج هستید و می خواهید بوتاکس پیشانی یا بوتاکس دور چشم خود را در یک کلینیک مجهز به پیشرفته ترین دستگاه ها و زیر نظر پزشک عمومی و دارای مجوز انجام دهید، با ما همراه باشید. جواب سوالات خود را خواهید یافت!

امروزه خانم ها و آقایان بسیاری دچار چین و چروک پوستی می‌شوند، خواسته این افراد داشتن پوستی صاف و زیبا است؛ لیفت کردن، تزریق چربی و بوتاکس از روش های نوین موجود در کلینیک های زیبایی است که از بین این ها بوتاکس یکی از عمل های محبوب و کاربردی در کشورمان است، این عمل به نسبت کارایی آن دارای هزینه‌ی مناسبی بوده و هم چنین به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام می‌شود، ما در ادامه این مطلب به هر آنچه که باید در مورد تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم بدانید می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک تزریق بوتاکس در کرج کجاست؟

بوتاکس چیست؟

قرار نیست توضیح علمی خاصی را به شما بگوییم، در حقیقت بوتاکس از ماده‌ای به نام بوتولینوم استیک ساخته شده است که تزریق این ماده به ناحیه‌ی مورد نظر باعث فلج شدن موقت عضله های آن قسمت می‌شود و اگر عضله ها را فلج کنیم چین و چروک از بین می‌رود و پوستی جوان و صاف را به شما هدیه می‌کند.

هم چنین بسیاری تصور می‌کنند بوتاکس فقط برای زیبایی انجام می‌شود اما برای مثال تزریق بوتاکس پیشانی دارای کاربرد درمانی نیز است، بسیاری از سردرد هایی که با روش های درمانی دیگر حل نمی‌شوند با تزریق مقداری بوتاکس قابل درمان است.

رفع مشکل تعریق بیش از حد در نواحی مثل زیربغل یا کف دست ها، میگرن و سردرد های تنشی از دیگر موارد قابل اشاره است.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پوست مو و زیبایی در کرج

تزریق بوتاکس پیشانی در کرج

با افزایش سن ابروها دچار افتادگی می‌شوند سپس عضلات پیشانی تلاش می‌کنند با منقبض شدن افتادگی ابرو را رفع کنند، این اتفاق باعث ایجاد خط و چین و چروک در پیشانی می‌شود، با توجه به این مشکل یکی از محبوب ترین درمان های کلینیک زیبایی آنسه، تزریق بوتاکس پیشانی در کرج  است.

این روش راهی سریع، مطمئن و کم خطر جهت رفع چین و چروک و صاف کردن پوست شما است، مدت زمان انجام این عمل بسیار کم بوده و برخلاف عمل لیفت، بوتاکس به صورت سرپایی و تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. در عمل بوتاکس پیشانی ، بیمار حداکثر 20 دقیقه تحت عمل قرار می‌گیرد و قرار نیست مدت زمان زیادی صرف این عمل شود.

تزریق بوتاکس دور چشم در کرج

افزایش سن و خندیدن های عمیق و عدم مراقبت از پوست و هم چنین استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت سبب به وجود آمدن چروک هایی در اطراف چشم می‌شود. بوتاکس دور چشم از روش های نوین بدون انجام جراحی است که امروزه محبوبیت بسیاری را بین خانم ها و آقایان پیدا کرده است، تزریق بوتاکس دور چشم کاربرد های پزشکی همچون حل مشکل انحراف چشم و درمان بسته شدن غیر ارادی چشم را نیز دارا می‌باشد.

یکی از رایج ترین سوالاتی که از متخصصین ما در آنسه پرسیده می‌شود محدوده‌ی سنی انجام بوتاکس دور چشم است، واقعیت این است که این عمل ربطی به سن ندارد و مسئله پراهمیت میزان چین چروک اطراف چشم است معمولا برای افراد بالای 18 سال انجام می‌پذیرد. بوتاکس اطراف چشم برای افرادی که مشکل انعقاد خون، بیماری های عصبی و مشکلات پوستی‌ای مثل تبخال و عفونت دور چشم دارند ممنوع است. آنسه یک مرکز بوتاکس دور چشم در کرج می‌باشد که آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مرکز تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم در کرج

نکاتی که قبل از بوتاکس  باید به آنها توجه کنید

  • از مصرف آسپرین و مسکن بوتاکس پرهیز کنید
  • قبل از تزریق بوتاکس هرگز ار پروفن و ناپروکسن استفاده نکنید، این کار باعث بروز کبودی در ناحیه‌ی تزریق شده می‌شود
  • به هیچ وجه ناحیه‌ی تزریق شده را ماساژ ندهید این کار ممکن است باعث بروز مشکلات جبران ناپذیری شود.
  • تا به حال هیچ عارضه و مشکل خاصی بر اثر بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی گزارش نشده است اما توصیه می‌شود خانم ها در دوران بارداری و شیردهی از تزریق بوتاکس پیشانی و دورچشم خودداری کنند
  • الکل و مسکن ها باعث رقیق شدن خون شما و در نتیجه کبودی بیشتر در ناحیه‌ی بوتاکس شده می‌شود، توصیه ما عدم مصرف نوشیدنی های الکلی و مسکن ها است.
  • تا یک هفته قبل از بوتاکس از انجام کارهایی مثل لیزر، اپیلاسیون و استفاده از محصولات جهت رفع موهای زائد در محل انجام توتاکس اکیدا خودداری کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

بوتاکس به منظور جوانسازی پوست برای نقاطی که دارای چین و چروک هستند انجام می‌شود، تزریق بوتاکس دور چشم، پیشانی و خط لبخند از محبوب ترین عمل های تزریق بوتاکس در کرج می‌باشد.

کلینیک تخصصی آنسه با استفاده از بهترین تجهیزات و کادری مجرب آماده‌ی خدمت رسانی به شما است، بعد از عمل تزریق حتما به موارد زیر توجه کنید:

  • اگر تزریق بوتاکس در ناحیه‌ی صورت انجام پذیرفته، حداقل 8 ساعت از خوابیدن پرهیز کنید.
  • بعد از تزریق از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید و خورشید خودداری کنید.
  • یه هیچ وجه به نقطه‌ی تزریق شده فشاری وارد نکنید و آن را ماساژ ندهید.
  • از ورزش و انجام فعالیت های سنگین بپرهیزید.
  • حمام کردن بعد از تزریق بوتاکس پیشانی در کرج، نفوذ پذیری در زیر پوست را افزایش می‌دهد و ممکن است باعث حرکت بوتاکس شود، توصیه‌ی ما به شما این است که حداقل تا 24 ساعت بعد از عمل استحمام نکنید.
  • بوتاکس مانعی برای مراقبت های معمول پوستی نیست و شما بعد از تزریق می‌توانی به این کار ادامه دهید.

قیمت و هزینه تزریق بوتاکس در کرج چقدر است؟

با توجه به نوسانات شدید بازار و افزایش قیمت تجهیزات و دستگاه های پزشکی، نمی‌توان قیمت ثابت و دقیقی را برای هزینه‌ی بوتاکس پیشانی و دور چشم تعیین کرد، پیشنهاده می‌شود جهت اطلاع از هزینه‌های روز با کارشناسان و مشاورین ما در کرج تماس بگیرید.

جدول قیمت تزریق بوتاکس در کلینیک آنسه

البته قبل از عمل، بیماران یک جلسه مشاوره رایگان با پزشکان کلینیک زیبایی آنسه خواهند داشت تا از چگونگی عمل و هزینه‌های آن مطلع خواهد شد، چند عامل اساسی که در هزینه‌ی بوتاکس اثر گذار است به شرح زیر می‌باشد:

  • یکی از اصلی ترین موارد اثرگذار در برآورد هزینه‌ی عمل، مقدار بوتاکس تزریق شده است برای مثال قسمت هایی مثل گونه و پیشانی که دارای عضلات بیشتری هستند هزینه‌ی بالاتری نیزخواهند داشت.
  • هر اندازه میزان چین و چروک در پیشانی زیادتر باشد هزینه های آن بیشتر نیز خواهد بود.
  • به این نکته توجه کنید که هزینه‌ی دستمزد پزشک از سایر موارد جدا بوده و در اکثر موارد میزان دستمزد پزشک به مدت زمان انجام تزریق بستگی داره، معمولا یک عمل پیشانی ظرف مدت 20 دقیقه انجام می‌پذیرد.

بوتاکس برای چه افرادی مناسب نیست ؟

  • افراد زیر 18 سال و بالای 75 سال
  • زنان در دوران شیردهی و بارداری
  • افراد مبتلا به بیماری های حاد پوستی
  • مبتلایان به ام اس و نارسایی کلیه
  • کسانی که دارو های ضد انعقاد مصرف می‌کنند

بهترین بوتاکس پیشانی و دور چشم کدام است؟

بهترین و شناخته شده ترین برندها ، مصپورت، زئومین آلمان و نورونوکس که کاملا اصولی ساخته شده و محصولاتی بی خطر و بدون عارضه هستند. حال باید به دنبال مرکزی باشید که از این برندها استفاده می‌کند.

ما به شما مخاطبین عزیز کلینیک پوست و مو آنسه را پیشنهاد می‌کنیم؛ این کلینیک یک مرکز بوتاکس پیشانی و دور چشم در کرج است.

مرکز تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم در کرج

عوارض جانبی بوتاکس

در ابتدا ما به شما توصیه می‌کنیم برای تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم حتما به مراکز معتبر و شناخته شده و پزشکان مجرب و متخصص مراجعه کنید تا بروز عوارض احتمالی جلوگیری کنید و در ادامه به بررسی چند مورد از این عوارض جانبی بوتاکس پیشانی و دور چشم می‌پردازیم:

  • کبودی: این اتفاق همیشگی نیست و در برخی از مراجعین اتفاق می‌افتد که با مراقبت و استفاده از کرم های مربوطه ظرف نهایتا سه روز رفع می‌شود.
  • درد: معمولا تزریق بوتاکس برای اکثر افراد دردی ایجاد نمی‌کند اما در برخی ممکن است دردناک باشد که البته این مشکل به وسیله‌ی کرم های بی‌حس کننده قابل کنترل است، شدت درد در بوتاکس تخصص و مهارت پزشک بستگی دارد
  • خونریزی: به طور کلی امکان خونریزی بر اثر بوتاکس وجود دارد اما این خونریزی باید خفیف و جزئی باشد. تکنیک و تجربه‌ی دکتر در کاهش احتمال وقوع این مسئله اثرگذار است .
  • خشکی دهان: یکی از رایج ترین عارضه ها بعد از بوتاکس خشک شدن دهان شما است که معمولا بعد از گذشت چند روز رفع می‌شود.

بیشتر بخوانید: در مورد لیزر موهای زائد چه میدانید؟

بهترین مرکز بوتاکس در کرج

از مهم ترین مراحل برای انجام بوتاکس، انتخاب یک مرکز معتبر و دارای مجوز است، مراکز تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم بسیاری در کشورمان وجود دارد اما همه‌ی آنها دارای مجوز و کیفیت لازم برخورد نیستند، قبل از انجام هرگونه عمل حتما به ویژگی های یک کلینیک معتبر توجه کنید:

  • کلینیک ها باید دارای مجوزهای وزارت بهداشت باشند.
  • باید اصول بهداشتی و ایمنی در محیط کلینیک های به طور کامل رعایت شود.
  • پزشکان کلینیک از متخصصین مجرب و با تجربه باشند.

کلینیک پوست و مو آنسه با دارا بودن مجوزهای لازم از سازمان بهداشت و زیر نظر پزشکان متخصص، خدماتی همچون بوتاکس ، لیزر موهای زائد، مزوتراپی و سایر خدمات زیبایی را ارائه می دهد. این کلینیک یک مرکز بوتاکس پیشانی و دور چشم مجهز در کرج است.

بهترین مرکز بوتاکس پیشانی و بوتاکس دور چشم در کرج کجاست؟

کلینیک آنسه با بهره گیری از پزشک دارای مجوز و با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا، آماده ارائه خدمات بوتاکس دور چشم و بوتاکس پیشانی با قیمت مناسب به شهروندان کرجی و سایر استان های همجوار می باشد.

هزینه بوتاکس دور چشم در کرج چقدر است؟

با توجه به شرایط بازار کشور عزیزمان ایران، قیمت ها دارای ثبات خاصی نیستند و کمی بالا و پایین می شوند. بنابراین به شما توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت بوتاکس دور چشم در کرج با کارشناسان ما در واتس اپ یا تلفنی تماس بگیرید.

هزینه بوتاکس پیشانی در کرج چقدر می شود؟

بوتاکس پیشانی جزو محبوب ترین خدمات در کلینیک پوست و موی آنسه است. برای اطلاع از قیمت دقیق و لحظه ای خدمات بوتاکس پیشانی در کرج با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم در کرج

برای انجام تزریق بوتاکس پیشانی و دور چشم در کرج و سایر خدمات زیبایی، انتخاب یک مرکز معتبر و مطمئن از اهمیت بالایی برخوردار است.

کلینیک پوست و مو آنسه در کنار شما است تا بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. برای کسب اطلاعات در مورد دستگاه‌ها و مواد بوتاکس، میزان اثربخشی آن‌ها و آگاهی از قیمت با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند برای برقراری ارتباط با شماره های زیر تماس بگیرید:

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!