حتماً شما هم با جستجوی عبارت هایی مثل “لیزر موهای زائد در کرج” یا “مرکز لیزر موی زائد در کرج” یا “کلینیک پوست و مو و لیزر در کرج” وارد این سایت شده اید. در این صورت باید بگوییم جایی که به دنبالش بوده اید، همینجاست. پس با ما همراه باشید تا شما را با چند و چون لیزر موهای زائد در کرج آشنا کنیم. لیزر موهای زائد دیگر امری شناخته شده برای بسیاری از افراد است. اما اینکه کجا این کار را انجام دهیم سوالی است که ما به پاسخ آن میپردازیم.

شاید در روزگاران قدیم رهایی دائمی از موهای زائد، امری نشدنی و یک رویا بود اما در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و تلاش متخصصین، این اتفاق رخ داده و امروزه لیرز موهای زائد در بین مردم رواج چشمگیری داشته و بسیاری از این افراد با انجام لیزر از دردسرهایی مثل اصلاح و اپیلاسیون موهای زائد خود و همچنین جوش و موهای زیرپوستی راحت می‌شوند. آگاهی از چگونگی انجام لیزر موهای زائد و شناختن مراکز معتبر امری ضروری است که ما در ادامه هر آنچه که به لیزر موهای زائد مرتبط است را با شما در میان می‌گذاریم، با ما همراه باشید.

لیزر موهای زائد چیست و چگونه انجام میشود؟

لیزر موهای زائد یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود، در حقیقت نحوه کارکرد بدین شکل است که اشعه با طول ‌موج متفاوت به سطح پوست شما تابیده می‌شود که این نور متمرکز، توسط فولیکول های پوست شما جذب می‌شود (فولیکول‌ها حفره‌های بسیار کوچک در پوست هستند که مو از آنها رشد می‌کند) و انرژی گرمایی در حدود هفتاد درجه سبب داغ شدن پیاز مو و از بین رفتن ابدی فولیکول‌های مو و در نهایت رهایی همیشگی شما از موهای زائد می‌شود. لیزر مو در اتاقی مخصوص صورت می‌گیرد و حتما شما باید حین انجام لیزر از عینک های محافظ چشم استفاده کنید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در کرج

هزینه‌ی لیزر موهای زائد در کرج چقدر است؟

قیمت و هزینه‌ی لیزر موهای زائد در کرج به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد، اول از همه به این نکته توجه کنید که این عمل تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار نگرفته است و تمام هزینه‌ی آن آزاد بوده، در ادامه به فاکتور های اثرگذار بر قیمت لیزر موهای زائد خواهیم پرداخت:

ناحیه لیزر

هزینه‌ی بخش های مختلف بدن متفاوت است، اگر آن ناحیه جزو بخش های حساس باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود، برای تعیین هزینه‌ی کلی لیزر موهای زائد درکرج می‌توانید از تکنسین مربوط کمک بگیرید و با گفتن نواحی که قصد لیزر دارید از قیمت آن مطلع شوید، البته در حال حاضر کیلینیک های زیبایی بسته های مقرون به صرفه ای برای نواحی پرکاربرد دارند که شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

لیزر موهای زائد در کرج

دستگاه لیزر مورد استفاده

پیشرفته یا قدیمی بودن دستگاه در هزینه‌ی لیزر اثر گذار است، در حقیقیت دستگاه مدرن تر تاثیر گذاری بیشتری دارند و در صورت مراجعه به کلینیک های معتبر درد کمتر و نتیجه‌ی مطلوب تری نصیب شما خواهد شد ، با توجه به این که این کار نوعی سرمایه گذاری روی زیبایی شما است پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک پوست و مو آنسه است، این مرکز با بهره گیری از تجهیزات روز دنیا تجربه فوق العاده ای را برای شما رقم خواهد زد. لیزر موهای زائد درکرج، با آنسه بهترین و باکیفیت ترین لیزر مو را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک پوست، مو و زیبایی در کرج

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

به طور کلی هر روش درمانی پزشکی عوارضی دارد که لیزر مو زائد هم از این مورد مستثنی نیست اما خبر خوب این است که لیزر عوارض جانبی بسیار محدودی دارد، تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته است نشان می‌دهد در روزهای اول پس از لیزر مو، پوست شما ممکن است حالتی شبیه آفتاب سوختگی درجه‌ی پایین بگیرد که با گذاشتن کمپرسور سرد و استفاده از مرطوب کننده ها این مشکل رفع خواهد شد، یکی از نکات بسیار مهم، استفاده از کرم ضد آفتاب است. شما با این کار از تغییر رنگ پوست ناحیه‌ی لیزر شده جلوگیری می‌کنید. در موارد بسیار نادر برای آنهایی که پوست تیره تری دارند ممکن است بر روی ناحیه‌ی لیزر شده تاول اتفاق بیفتد ، در نهایت لیزر موهای زائد دارای عوارض خاصی نیست ولی شما باید به این نکته توجه کنید که مراکز غیراستاندارد و فاقد مجوز ممکن است آسیب جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند، کلینیک پوست و مو آنسه یک مرکز لیزر موهای زائد در کرج ، کنار شما است تا لیزر موهای زائد خود را با خیال راحت انجام دهید.

نکات مهم و کاربردی قبل از لیزر موهای زائد

  • دو تا سه هفته قبل از لیزر از اسپری برنزه یا محصولات برنزه کننده استفاده نکنید.
  • نباید حین انجام لیزر هیچ آرایش یا لوسیونی بر روی پوست شما باشد.
  • آن بخشی از پوست که قرار است لیزر بر روی آن صورت پذیرد باید 24 ساعت قبل اصلاح شود، بهتر است این کار با تیغ انجام پذیرد.
  • اگر اختلال پوستی دارید یا دارویی مصرف می‌کنید حتما پزشک خود را مطلع کنید.
  • در اکثر کلینیک ها و آنسه که یک مرکز لیزر موهای زائد در کرج می‌باشد، عینک هایی مخصوص ، برای جلوگیری از آسیب دیدن چشم شما حین انجام لیزر وجود دارد که استفاده از آن امری ضروری است.
  • به این نکته توجه کنید که تعداد جلسات لیزر متناسب با نوع و تراکم مو شما می‌باشد و حتما در مورد این مسئله با پزشک خود مشورت کنید.
  • سعی کنید تا سه روز قبل از لیزر موهای زائد، زیاد در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • دو هفته قبل لیزر از مصرف داروهای رقیق کننده خون خودداری کنید.

لیزر موهای زائد درد دارد؟

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، نابودی موها زائد به وسیله لیزر یکی از بهترین و راحت ترین روش های موجود است. لیزر ضرری ندارد ولی ممکن است کمی باعث آزار شما شود، افرادی که لیزر را تجربه کردند، آن را مشابه کشیده شدن یک نوار لاستیکی بر روی پوست شما می‌دانند، دقت کنید به مراکز معتبر لیزر موهای زائد مراجعه کنید تا از روش های خنک کننده قبل و بعد از لیزر برای شما استفاده کنند، در این صورت مقدار زیادی از همان درد اندک نیز کاش می‌یابد، کلینیک لیزر موهای آنسه با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها و مجرب ترین پرسنل درمانی بی‌درد را برای شما تضمین می‌کند، این مرکز یکی از بهترین کلینک های لیزر موهای زائد در کرج می‌باشد.

لیزر موهای زائد برای چه افرادی مناسب نیست

  • کسانی که سابقه‌ی تبخال مداوم و مکرر دارند.
  • لیزر بیکینی برای آن دست افرادی که در دوران قاعدگی قرار دارند انجام نخواهد شد.
  • به هیچ وجه لیزر برای خانم های باردار توصیه نمی‌شود. در صورت بارداری انجام لیزر ممنوع است اما در دوران شیردهی، با تایید پزشک و تعهد فرد امکان پذیر است.
  • افرادی که مشکل عصبی دارند چون ممکن است بعد از لیزر محل درمان را دستکاری کنند لیزر مو به آن توصیه نمی‌شود.
  • نباید در محل لیزر خال، تاتو، کک ومک و گوشت اضافه وجود داشته باشد.
  • طبق توصیه‌ی متخصصین کلینیک آنسه که یک مرکز لیزر موهای زائد در کرج است افرادی که برنزه کردند و یا به تازگی از اسپری برنزه استفاده کردند، نباید لیزر کنند.
  • مصرف داروهای خاص و وجود اختلالات هورمونی و برخی بیماری ها نیز مانعی برای لیزر کردن می‌باشد.
  • برای افرادی که دارای پوست تیره می‌باشند و موهای آن‌ها سفید، خاکستری، بلوند یا قرمز است، نتیجه مناسب را از لیزر موهای زائد نخواهند گرفت.

نکات مهم و کاربردی بعد از لیزر موهای زائد

  • اگر دچار حساسیتی شده اید از پماد زینک استفاده کنید.
  • در صورت امکان از لباس نخی یا لباسی راحت که به پوست شما نمی‌چسبد استفاده کنید.
  • از عطر و مواد شیمیایی استفاده نکنید.
  • اگر تورم یا قرمزی پوست سراغ شما آمد بهترین کار استفاده از کمپرس سرد است.
  • حتی الامکان تا دو روز بعد از درمان از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید.
  • ناحیه‌ای که لیزر شده را ماساژ ندهید و به توصیه‌های متخصصین آنسه که یک مرکز لیزر موهای زائد در کرج است توجه کنید.
  • سعی کنید در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • اگر دچار عفونت یا درد مداوم یا تغییر رنگدانه های پوست در محل لیزر شدید سریعا با پزشک خود تماس بگیرید.

مرکز لیزر موهای زائد در کرج

بهترین زمان دوش گرفتن بعد از لیزر موهای زائد

توصیه‌ی ما به شما این است که حداقل تا دو روز بعد از لیزر از گرما و بخار پرهیز کنید، بعد از لیزر پوست شما حساس شده و قابلیت تحریک پذیری بالایی دارد و دوش آب گرم باعث آسیب دیدن شما خواهد شد، اگر قصد دوش گرفتن دارید آن را با آب سرد انجام دهید.

این کار حتی به کاهش سوزش های احتمالی شما هم کمک خواهد کرد.

مرکز لیزر موهای زائد در کرج

همانطور که گفتیم یکی از مهم ترین مراحل برای لیزر موهای زائد، انتخاب یک مرکز معتبر و دارای مجوز است، کلینیک پوست و مو آنسه با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاهای لیزر و زیر نظر پزشک و با کادری مجرب آماده‌ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

این کلینیک یکی از مجهزترین مراکز لیزر موهای زائد در کرج است. دستگاه های این مجموعه به روزترین دستگاه های لیزر بوده و از بین رفتن دائمی موهای زائد شما را تضمین میکنند.

چند باور غلط درباره لیزر موهای زائد

بگذارید با شما صادق باشیم، مراجعین و مخاطبین بسیاری هستند که به شایعه ها توجه زیادی می‌کنند و از عوارض وحشتناک لیزر سخن می‌گویند، اتفاقات ناگوار و مشکلات پوستی زمانی اتفاق می‌افتد که شما به کلینیک های بدون مجوز که با دستگاه های غیر استاندارد کار می‌کنند بروید در غیر این صورت قرار نیست اتفاقی برای سلامت پوست شما رخ دهد، در ادامه به بررسی چندی از این باور های غلط خواهیم پرداخت.

باور غلط : لیزر به پرده بکارت آسیب میزند

این شایعه باعث نگرانی دختران جوان شده ولی حقیقت این است که لیزر هیچ آسیبی به پرده‌ی بکارت وارد نمی‌کند.

باور غلط : لیزر باعث نازایی می‌شود

این نگرانی هم در آقایان و هم در خانم ها وجود دارد اما شما باید به این نکته توجه کنید که عمق نفوذ لیزر تنها چند میلی متر است و به هیچ وجه آسیبی به بیضه یا تخمدان وارد نمی‌کند.

باور غلط: یک جلسه لیزر موهای زائد کافیست

چرخه‌ی رشد مو در نقاط مختلف بدن متفاوت بوده و برای رسیدن به آن نقطه نیاز به چند جلسه لیزر است.

باور غلط: لیزر به چشم آسیب می‌زند

هنگام انجام لیزرموهای زائد عینک مخصوصی به شما داده می‌شود که با استفاده از آن هیچ خطری چشمان شما را تهدید نخواهد کرد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج کجاست؟

کلینیک پوست، مو و زیبایی آنسه با بهره گیری از مجهزترین دستگاه های پوست و مو (وارداتی) آماده خدمت رسانی به بانوان عزیز کرجی می باشد. توجه داشته باشید این کلینیک زیرنظر پزشکان فارغ التحصیل از بهترین دانشگاه های کشور فعالیت میکند.

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

باید گفت هزینه انجام لیزر موهای زائد با توجه به وضعیت تورمی کشور بالا و پایین می شود. ولی شما می توانید به سادگی و با ارسال یک پیام با کارشناسان ما در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، از آخرین قیمت ها با خبر شوید.

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد دارای عوارض خاصی نیست ولی شما باید به این نکته توجه کنید که مراکز غیراستاندارد و فاقد مجوز ممکن است آسیب چبران ناپذیری به پوست شما وارد کند. برای اطلاعات بیشتر متن را مطالعه بفرمایید.

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد در کرج

برای انجام لیزر موهای زائد در کرج و سایر خدمات زیبایی انتخاب یک مرکز معتبر و مطمئن از اهمیت بالایی برخوردار است، کلینیک پوست و مو آنسه در کنار شما است ، برای کسب اطلاعات در مورد دستگاه‌های لیزر موهای زائد، میزان اثربخشی آن‌ها و آگاهی از قیمت با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل لب توسط بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

برای برقراری ارتباط با شماره های زیر تماس بگیرید.

تماس بگیرید

مشاوره کاملاً رایگان است!